Gå til innhold

Bruk av annet om data II

Anbefalte innlegg

Da var ca. 30 tråder fra "annet om data" stengt og flyttet pga. feilposting.

Klikk - CTRL + v - klikk - 2klikk - klikk - klikk - 2klikk - klikk - klikk - 5 x på "f" - klikk - 2klikk - 2klikk

Svar - lim inn svar - send - tilbake - lock - lock - tilbake - flytt - markér - velg kategori - send - tilbake - tilbake

(2klikk = høyre musknapp inn, klikk venstre. (Tilbake i Opera))

På en time og 3 minutter ble det:

390 operasjoner totalt

450 musklikk

210 "tastaturtrykk"

Noen som har et forslag til hva vi kan gjøre med problemet?

-sliten, oppgitt moderator yummy-

PS: mulig det er regnefeil her - jeg er litt ør i skallen. Hvor klikker jeg for å legge pålegg på brødskiva? CTRL + V fungerer ikke, i alle fall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, du kan jo enable "Mouse gesture" i Opera. Etter det er gjort så kan du rename "Allt om data" til "søppel" sånn at folk må finne riktig katagori.

Nei klarer ikke å tenke så klart tidlig, så jeg får nok komme tilbake sterkere seinere...

Morgenhilsen

Cyrus

Edt. Skriveleif

faces_022.gif

[ Denne Melding var redigert av: Cyrus på 2002-08-23 07:11 ]

Lenke til kommentar

Litt O.T, men kan oppsettet deres "justeres" slik at det legges igjen en beskjed i forumet om en tråd er flyttet til et annet forum. Tråden blir vesentlig lettere å finne igjen og poster har større mulighet for å se/forstå hvor tråden skulle vært postet.

Jeg husker vi hadde et "hack" som gjorde dette mulig på et par andre boards.

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg dessuten O.T. kategorien er litt klønete lagt opp. Føler at den hadde vært greiere å bruke hvis den hadde ligget oppe som en egen "bable"-kategori i den vanlige lista og ikke som ett eget oppsett med mange ekstra underkategorier. :smile:

Bare et forsøk på litt konstruktiv kritikk... :grin:

Lenke til kommentar

Cyrus: mouse gestures _er_ slått på. Les linje 8...

Dan Hansen: Ja, den er feilpostet. Og hva tror du er grunnen? :smile: Jo, nettopp for å nå _de_som_poster_ i annet om data.

WRZ_rules: Dette blir som regel gjort, men når du har flytta 4 - 5 poster blir du rimelig lei. Å flytte 30 poster tok meg en time. Dessuten - hvorfor skal jeg bruke tid på å fortelle hva som er korrekt kategori når det er brukerens ansvar å finne den? Beskrivelsene står på forsiden av gruppene, så det er bare å lete...

NickFalk: Ikke så dumt, men off - topic må nesten deles litt inn, ellers blir det bare rot av det. Du ville lett få situasjonen "ser ikke skogen for bare trær"

Ellers håper jeg bare at folket tar dette som en påminnelse om å poste rett. Jeg HATER å stenge / flytte tråder. Det er den kjedeligste jobben som finnes! Noen som vil overta?

-moderator yummy-

Lenke til kommentar

Quote:

NickFalk: Ikke så dumt, men off - topic må nesten deles litt inn, ellers blir det bare rot av det. Du ville lett få situasjonen "ser ikke skogen for bare trær"

Kanskje et poeng det, men etter en rask titt viser det seg jo at det samlede antalle innlegg i "off-topic" forumene er langt mindre en antall innlegg i "Annet om data"...

Lenke til kommentar

...hum

Hva så? Hw.no han ikke komme å slette postene mine pga. det!

Her i verden er det noe som heter dysleksi... osv. man kan ikke straffes på gav. Det står ikke i reglene at mennesker med lese og skrivevansker ikke har lov til å besøke forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...