EC Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Da var ca. 30 tråder fra "annet om data" stengt og flyttet pga. feilposting. Klikk - CTRL + v - klikk - 2klikk - klikk - klikk - 2klikk - klikk - klikk - 5 x på "f" - klikk - 2klikk - 2klikk Svar - lim inn svar - send - tilbake - lock - lock - tilbake - flytt - markér - velg kategori - send - tilbake - tilbake (2klikk = høyre musknapp inn, klikk venstre. (Tilbake i Opera)) På en time og 3 minutter ble det: 390 operasjoner totalt 450 musklikk 210 "tastaturtrykk" Noen som har et forslag til hva vi kan gjøre med problemet? -sliten, oppgitt moderator yummy- PS: mulig det er regnefeil her - jeg er litt ør i skallen. Hvor klikker jeg for å legge pålegg på brødskiva? CTRL + V fungerer ikke, i alle fall. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Tja, du kan jo enable "Mouse gesture" i Opera. Etter det er gjort så kan du rename "Allt om data" til "søppel" sånn at folk må finne riktig katagori. Nei klarer ikke å tenke så klart tidlig, så jeg får nok komme tilbake sterkere seinere... Morgenhilsen Cyrus Edt. Skriveleif _________________ [ Denne Melding var redigert av: Cyrus på 2002-08-23 07:11 ] Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Denne tråden må da være feilpostet? Skjerpings Yummy! :razz: Lenke til kommentar
WRZ_rules Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Litt O.T, men kan oppsettet deres "justeres" slik at det legges igjen en beskjed i forumet om en tråd er flyttet til et annet forum. Tråden blir vesentlig lettere å finne igjen og poster har større mulighet for å se/forstå hvor tråden skulle vært postet. Jeg husker vi hadde et "hack" som gjorde dette mulig på et par andre boards. Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Personlig synes jeg dessuten O.T. kategorien er litt klønete lagt opp. Føler at den hadde vært greiere å bruke hvis den hadde ligget oppe som en egen "bable"-kategori i den vanlige lista og ikke som ett eget oppsett med mange ekstra underkategorier. :smile: Bare et forsøk på litt konstruktiv kritikk... Lenke til kommentar
EC Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 Cyrus: mouse gestures _er_ slått på. Les linje 8... Dan Hansen: Ja, den er feilpostet. Og hva tror du er grunnen? :smile: Jo, nettopp for å nå _de_som_poster_ i annet om data. WRZ_rules: Dette blir som regel gjort, men når du har flytta 4 - 5 poster blir du rimelig lei. Å flytte 30 poster tok meg en time. Dessuten - hvorfor skal jeg bruke tid på å fortelle hva som er korrekt kategori når det er brukerens ansvar å finne den? Beskrivelsene står på forsiden av gruppene, så det er bare å lete... NickFalk: Ikke så dumt, men off - topic må nesten deles litt inn, ellers blir det bare rot av det. Du ville lett få situasjonen "ser ikke skogen for bare trær" Ellers håper jeg bare at folket tar dette som en påminnelse om å poste rett. Jeg HATER å stenge / flytte tråder. Det er den kjedeligste jobben som finnes! Noen som vil overta? -moderator yummy- Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Quote: Den 2002-08-23 09:26, yummy skrev:Det er den kjedeligste jobben som finnes! Noen som vil overta? Bare du betaler godt nok så! Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Quote: NickFalk: Ikke så dumt, men off - topic må nesten deles litt inn, ellers blir det bare rot av det. Du ville lett få situasjonen "ser ikke skogen for bare trær" Kanskje et poeng det, men etter en rask titt viser det seg jo at det samlede antalle innlegg i "off-topic" forumene er langt mindre en antall innlegg i "Annet om data"... Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Hvorfor er "Annet om data" flyttet fra toppen i forumoversikten? Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Yummy: Sorry, Yummy fikk det ikke med meg! Var vell litt trøtt... Veslemøy: Grunnen til at tråden ble flytta kan du lese om her /Cyrus Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Jeg føler med deg yummi- ...men ikke gi opp! en dag vil du se at allt arbeidet ikke var helt bortkastet! Lenke til kommentar
Blod Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Du har de skrive feil der eunaas... :smile: Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 ...hum Hva så? Hw.no han ikke komme å slette postene mine pga. det! Her i verden er det noe som heter dysleksi... osv. man kan ikke straffes på gav. Det står ikke i reglene at mennesker med lese og skrivevansker ikke har lov til å besøke forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå