elly Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeg har hatt 1 mp3 spiller med 32mb på tror jeg det var Nå ønsker jeg meg noe ordentlige saker! Jeg er en kresen liten pike så kun det beste er bra nok Jeg har tittet litt ekstra på Olympus m:robe 100, men er litt skeptisk av uviss grunn. Den stilen appelerer til meg i allefall. iPod Nano er stilig i svart, men jeg syns den blir litt kjedelig (?) -> Allemannseie. Creative Zen Neeon syns jeg er kjempestilig, noen erfaringer med den? Noen tips til billige og bra øreplugger i tillegg? Trenger noen som sitter og som gir bra lyd. Jeg hadde vel helst likt å hatt en type iPod Shuffle, og en litt større i sorten iRiver h320, men * Ikke over 2000 kr * Helst svart * Få knapper * Radio * 1-5 giga * Må være liten nok til å ha med på trening, og ha passende ekstrautstyr til slike strabaser * Bra lyd * Gjerne ekstrafunksjoner og ulike avspillingsmetoder * Hold knapp * Docking * Etui * Bra display Krever jeg mye her nå!? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Vill anbefale en Creative Zen Sleek, hvis du kan strekke deg 400kr over budsjette så er denne meget lekker Og hvis Zen Sleek blir for stor og Zen Micro Photo for dyr er kanskje Zen Micro tingen for deg... De to siste spilleren får i mange farger, så der er det bare å velge... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Ipod Nano passer veldig bra for deg tror jeg. * Ikke over 2000 kr - 200 kroner over * Helst svart - klart det er * Få knapper - finner ikke bedre menystyring * Radio - kan fås som tilleggsutstyr * 1-5 giga - 4 av dem * Må være liten nok til å ha med på trening, og ha passende ekstrautstyr til slike strabaser - du har ett fint utvalg av vesker * Bra lyd - den er helt fin * Gjerne ekstrafunksjoner og ulike avspillingsmetoder - vet ikke helt hva du mener, men det er noe eq greier. * Hold knapp - klart det * Docking - joda * Etui - kan da skaffes ett par stykker * Bra display - den er nydelig Som du ser oppfyller den de fleste krav godt. Lykke til Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Må bare si at jeg så Ipod Nano i dag og det er noe av det styggeste jeg har sett.... Fytte hælvete ville ikke hat denom jeg hadde fått den Lenke til kommentar
elly Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 JA, Nano'n er digg! Spillene på den er jo helt rå Mye tidsfordriv. Savner bare radioen og plug-in radio er ikke noe særlig. Men vet jo egentlig at jeg bør gå for den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå