Gå til innhold

Hvor finner jeg GeForce 6800GT i AGP versjon?


inoan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal følge godt med. Sendte forresten en mail til komplett.no med forespørsel ang demokort (6800 gt/ultra), men de hadde ingen planer om det med det første :(

5056223[/snapback]

 

 

 

6800GT Golden Sample... garrantert 6800Ultra hastighet via gainwards Experttool...

 

 

1stk 2595,-

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302770&cks=PRL

5056247[/snapback]

 

 

Jøss. Der var det faktisk en. Den er bestilt, den! :)

Lenke til kommentar

ser på prisguiden at det er flere butikker som fremdeles selger 6800GT 256mb agp korta, problemet er at det billigste gikk for rett under 3k, og det er aaaaalt for dyrt.

 

mitt tips er å gå for dette kortet istede.

http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&PNO=149540

 

urk, ikke på lager føre desember.

 

det yter omtrent likt med 6800GT, koster desverre litt mye, men det er det beste valget dere kan gjøre nå med mindre dere spanderer på dere et pci-e system.

 

kjipt at 6800gt agp fremdeles koster så mye og plutselig ble så vanskelig å få tak i...

 

edit: se hva jeg fant :D *fjerna linken da kortet nå er vekk fra lista*

 

edit2: x800xl var utsolg i lang tid ser det ut som, og de stiger fort i pris på de andre plassene. det kan være like greit å kjøpe nytt system tror jeg....

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Kansellerte 6800GS fra Gainward og bestilte MSI GeForce 6800GT 256MB GDDR3 AGP8X, istedet. :) Weeee. Kryr jo av 6800 kort plutselig.

 

Orker ikke alt bråket fra GS kortet. Sikkert smart valg?

 

Har en 350 w Chill Inovation PSU. Burde vel holde?

5056668[/snapback]

 

 

Anngående støy var det sikkert ikke så dumt nei. har hatt den GW kjøleren på et par 6800gt selv, og den er litt over hva jeg liker...(vannkjøler til vanlig.)

 

anngående psu, så holder den sikkert...

hadde en 360w chiftech sammen med en [email protected] og ett 6800gt@ultra++ med 3harddisker og litt annet stash...

 

tips: Skjekk kortet skikkelig når du mottar det... jeg har selv litt for mange dårlige erfaringer med demovarer fra komplett, de kan være litt sløve med sjekkingen... :roll:

Lenke til kommentar
Nei, MSI kortet var IKKE demo. Synes det er grei pris, 2500, siden jeg ikke har økonomi til å oppgradere til pci-e og evt gå for 7800.

 

Regner med forskjellen fra 9800Pro vil være intet mindre en TOTAL! :)

5057283[/snapback]

 

Hvilken butikk bestilte du ifra?

 

Mulig jeg hiver inn en bestilling idag jeg med

 

Stig,

Lenke til kommentar

Resten er ein Athlon XP 2400+ og 1024MB 3200 minne.

 

Har ikkje tenkt å legge meir pengar i det enn nødvendig, vil berre ha ein grei erstatning til mitt 9700NP. Kjem ikkje til å spele FEAR på full guff nei. Kortet mitt klarer HL2 på middels grafikk, Farcry på litt mindre osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...