Gå til innhold

Hvor finner jeg GeForce 6800GT i AGP versjon?


inoan

Anbefalte innlegg

Skal ha nytt skjermkort da 9800Pro kortet ikke strekker helt til i disse dager. Men problemet er at jeg ikke finner 6800GT versjonen med AGP noen steder. Har sett at endel anbefaler dette som siste skjermkort på et AGP basert hovedkort.

 

Jeg mente at det gikk ann å oppdrive dette til ca 2500 kroner. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt problem er som følger:

 

Har idag Sapphire 9800Pro agp og skal oppgradere for å spille FarCry (ja, faktisk), FEAR og Quake 4 med masse eye candy.

 

Håper å kunne drive frem et 6800GT, men ser dårlig ut.

 

Kunne dere kommet med et tips til et bra skjemkort, agp, til rundt 2500 kroner??

Lenke til kommentar
Mitt problem er som følger:

 

Har idag Sapphire 9800Pro agp og skal oppgradere for å spille FarCry (ja, faktisk), FEAR og Quake 4 med masse eye candy.

 

Håper å kunne drive frem et 6800GT, men ser dårlig ut.

 

Kunne dere kommet med et tips til et bra skjemkort, agp, til rundt 2500 kroner??

5048890[/snapback]

 

sitter med det samme problemet..... har 9800pro selv men fra powercolor da :tease: men det ser nesten ut at vi må heller gå for ati sine kort x800 av et eller no slikt... et alternativ er å finne 6800gt brukt et sted....

Lenke til kommentar

Anbefaler det å kjøpe brukt et sted - 6800gt er nesten ikke til å finne å de jeg finner er altfor dyre.

 

Jeg fant et x800xt agp til 2900kr, det er det samme som 7800gt (pris messing), men da må du investere i nytt hk osv, men her er det jeg fant i alle fall

 

x800xt agp aner forøvrig ingenting om den sjappa, men den ligger høyt på webshoppguiden.

 

Edit: hmm ser ut som de opperer uten mva, da er det jo bare å glemme :p , stakkars de som sitter på agp system nå :cry:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Koster 1600 nytt, så 1400 for et brukt er ikke noe jeg ville gått med på. Aner ikke noe om hvordan de er ytelsesmessig.

 

edit: får xfx 6800xt ned til kr. 1522,-

5053320[/snapback]

 

Har akkurat samme problem. Sitter på et FX5600 som begynner og bli litt rustent. Har holdt utkikk etter bra tilbud på 6800GT AGP , men det siste bra var et XFX kort som Komplett lempet ut til 2000,-. Dumme jeg tenkte nå synker sikkert prisene til under 2000, og jeg ventet og ventet og ventet...

2 måneder senere ligger kortene ennå på 2500++, og det gidder jeg ikke legge ut når jeg ser 7800 synker mer og mer nærmere...

 

Ser at dere anbefaler X800 kort. Støtter dette Shader 3.0?

 

Stig,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...