Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeg har det lille problemet med at når jeg har lastet opp en fil til home.no, så vil den ikke vises... Det skal være forsiden, men det står fortsatt "Her kommer: home.no/......." Bruker FrontPage Den skal være på www.youaremyenemy.moo.no/ Er det noen som vet hvordan man gjør dette? Det hadde vært "jättekult" Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Du må nok kalle hovedsiden.html for index.html, eller index.htm om du vil. Webserveren vil alltid lete etter den fila som heter index og bruke den som "hovedsiden".. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Eller så har du lasta opp filene til serverroot, og ikkje webroot. Lenke til kommentar
gladsild Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 siden din funker hos meg. home.no er ofte litt teit, dvs, du må slette coockiesene (eller hva det heter) de som lagres slik at siden vises raskere og deretter gå inn på siden på nytt. da ser du at den er oppdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå