m3 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hei! Jeg har tenkt å skaffe meg en ny mobil, merket, programplattform og pris har ingen betydning for meg men det er en funksjon som er veldig viktig for meg, så jeg tenkte å spørre dere om råd. I forbindelse med jobb har jeg behov for en mobil som kan ta opp samtaler. Jeg vet at på visse mobiler så høres det en pip hver 5.sekund mens samtalen blir tatt opp. Jeg lurte da på om det er noen kombinasjon av mobiler/mobilprogrammer som kan ta opp samtalen uten advarsel eller støy? Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Etter litt googling har jeg funnet ut at flere slike program er tilgjengelig for Symbian telefoner. Blant annet de med series 60 brukergrensesnitt og de med series 80 brukergrensesnitt. Alle series 60 telefoner Med series 80 er Nokia 9300 og 9500 aktuelle. Det billigste alternative er series 60 serien. (Nokia 3230 koster bare 1329kr nå) For å finne programmet du vil bruke anbefaler jeg at du bruker google og søker på som "call recorder symbian" eller "call recorder series 60" Personlig foretrekker jeg series 60 telefonene bla. pga. størrelsen. Håper dette var til hjelp Lenke til kommentar
geokri Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 du kan ta opp på 6230i, bare kjøp deg et stort minnekort, og kan ikke huske noen pipelyder Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 jeg tror ikke SE k750i piper.. du kan feks legge til opptak på snarveitast til høyre. (joystick) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå