Enceladus Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Fant denne erklæringen fra Bethesda om en ny Oblivion "DVD Movie". Jeg vet ikke om det er E3 videoen eller en ny. Hva tror dere? Erklæring: http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...howtopic=166830 Diskusjon: http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...howtopic=178558 Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Den har sirkulert på nettet lenge, men den har ikke vært "lovlig" å laste ned enda. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Om Bethesda gir ut en ny video nå så må det jo være en oppdatert video og ikke den fra E3 som tydlig hadde sine småfeil. De vil vel vise frem forbedringene de har gjort på spillet siden E3 og ikke den buggete versjonen fra E3. De vil imponere oss vil de ikke? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 nå som de nærmer seg release(2. des?) syns jeg de kan slippe litt mer info, hvorstor plass spillet kommer til å ta f.eks Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Om Bethesda gir ut en ny video nå så må det jo være en oppdatert video og ikke den fra E3 som tydlig hadde sine småfeil. De vil vel vise frem forbedringene de har gjort på spillet siden E3 og ikke den buggete versjonen fra E3. De vil imponere oss vil de ikke? 5048469[/snapback] Jeg er 98% sikker på at det er den samme. Er ikke gjort på 30 minutter å lage en helt ny 20-minutter lang demonstrasjon. Endret 23. oktober 2005 av GuardiaN-- Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Det er den samme. Helt idiotisk etter min mening av Bethesda å release E3-demoen nå etter at alle har sett den! Dessuten representerer den jo ikke akkurat den kvaliteten spillet (forhåpentligvis) har nå. Lenke til kommentar
microtom Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Tror nok det var veldig veldig planlagt å gjøre det slik. Den videoen fikk en utrolig hype rundt seg. Etter som jeg har forstått leverte de den ut til leverandører og spill-magasiner. tror de var veldig klar over at den ville lekke ut ganske snart. Kvaliteten er jo så som så.. enig i det, dårlige animasjoner osv. men det bryr de seg lite om De fikk den publisiteten de var ute etter. Slipp litt nyheter nå og da og interessen holder seg veldig stor. Se bare på The-fall, de gjør en utrolig dårlig jobb med å holde engelsktalende interesserte med måte de opptrår på. Ingen news, ingen verdens ting. Men nå er jo tyskerne litt sære da. Microtom Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 er e3 videon bare den traileren? Eller er det ingame filmen der han karen snakker om det han gjør? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 det er den filmen der han snakker om det han gjør Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 ok, da har jeg sett begge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå