bevertann Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hei! Jeg er litt usikker på om jeg burde spørre her eller under hardware, men jeg tar sjangsen! Jeg har et elektrisk piano med midi utgang som jeg ønsker å koble til min PC. Pianoet mitt har midi utgang av den runde typen (se bilde), og jeg har ikke lydkort i PC'en, annet enn det innebygde. Jeg vet at det er mange "lydfanatikere" der ute, og jeg håper noen av dere kan hjelpe meg med valg av lydkort (+ evt kabel/adapter). Jeg håper på å holde meg under 500 kr hvis det er mulig. Det jeg har sett på hittils er et Herkules lydkort og denne kabelen. Men siden jeg ikke kan en døyt om lydkort eller midi, vet jeg ikke engang om dette passer til lydkortet, eller om det er noe bra lydkort. Har dere der ute noen anbefalinger? Skader så klart ikke om lydkortet støtter 5.1 anlegget mitt også, men det er ikke første pri. Trenger forresten også et bra program for denne løsningen, kom gjerne med anbefalinger:) Takker for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå