Plopix Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Har nokon eit godt program å anbefale til å avistallere grafikkdrivar frå windows? Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 kan jo bare gå inn på start,kontrollpanel,leggtil eller fjern! ligger sikkert driverene der ! ;/ Lenke til kommentar
Plopix Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Eg er ikkje so n00b då Har høyrt det skulle vere program som avinstallerte drivarar meir effektivt enn det windows gjer... Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 hehe!! sorry da se !!;P vet jeg ikke bør si dette, men prøv å søk litt på google!! har ike tid akkurat nå, er på skolen se ! !men kan se om jeg finner noe etter på, vi du ikke har funnet ut noe enda !! lykke til! Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 hehe!! sorry da se !!;P vet jeg ikke bør si dette, men prøv å søk litt på google!! har ike tid akkurat nå, er på skolen se ! !men kan se om jeg finner noe etter på, vi du ikke har funnet ut noe enda !! lykke til! Lenke til kommentar
Plopix Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Takk, Er igrunn ikkje sikker på om eg trenger det programmet, veit ikkje om det vil hjelpe meg ut av situasjonen eg er i akkurat no. Her er ein tråd eg starta tidlegare: Eg har fått artifacts etter støvpuss?! Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Driver Cleaner er fantastisk, brukte denne selv og den sletta drivere uten problem. Husk sikkerhetsmodus. http://www.drivercleaner.net/dc.htm Endret 24. oktober 2005 av Meendel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå