WackoJacko Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 I det siste har jeg drevet å overklokket PCen min. I dag skulle jeg gjøre den siste "fintuningen" vha. a64tweaker. Jeg valgte innstillingene jeg ville ha og trykket "apply at startup" eller noe liknende. Det var ikke særlig smart for nå klikker PCen med en gang jeg har kommet inn på brukerkontoen min i xp og den begynner å boote på nytt! Har ikke lyst å reinstallere OS, noen forslag til hva jeg kan gjøre. Kommer som sagt aldri inn i windows så lenge at jeg får gjort noe så jeg kan ikke slå på sikkermodus eller noe! Trenger hjelp, plz!?! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Da må du inni bios og gjøre om de instillingene du fikset på i a64 tweaker til det de sto på før.. Lenke til kommentar
WackoJacko Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Ja, noe av det første jeg gjorde var å resette BIOS, men problemet er at siden det står på "apply at startup" spiller det ingen rolle hva jeg gjør i BIOS før startup. Jeg tenkte på å overklokke CPU så høyt at det kom feil når windows lastet og jeg fikk valget om å starte i sikkermodus, men jeg tenkte det kansje finnes en bedre metode......... Takk for svar, men er det noen andre forslag? Lenke til kommentar
majcrofi Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Tror det burde funke hvis du får i sikkermodus eller sikkerhetsmodus, og bare sletter programmet. Det kan du gjøre ved å trykke F8 mens du booter, hvis jeg husker riktig:p Lenke til kommentar
WackoJacko Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Tror det burde funke hvis du får i sikkermodus eller sikkerhetsmodus, og bare sletter programmet. Det kan du gjøre ved å trykke F8 mens du booter, hvis jeg husker riktig:p 5049129[/snapback] Tusen takk, det gjorde susen. Var litt redd der en stund, puuh Lenke til kommentar
majcrofi Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Tror det burde funke hvis du får i sikkermodus eller sikkerhetsmodus, og bare sletter programmet. Det kan du gjøre ved å trykke F8 mens du booter, hvis jeg husker riktig:p 5049129[/snapback] Tusen takk, det gjorde susen. Var litt redd der en stund, puuh 5049455[/snapback] Bare koslig Lenke til kommentar
haakie Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 alt jeg kan si: BRUK INTEL! Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hva i huleste hadde det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 alt jeg kan si: BRUK INTEL! 5054139[/snapback] Går det ikke an å klokke de for langt? Da skal jeg faen meg skaffe meg intel ja! Lenke til kommentar
WackoJacko Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 alt jeg kan si: BRUK INTEL! 5054139[/snapback] Var jo minnet det klikket for da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå