Nitrius Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) At etter å ha prøvd en god del MMORPG og ha blitt ganske lei av de fleste, så lurer jeg litt på å teste ut spillet City of Heroes, med City of Villians som kommer snart. Så tenkte jeg skulle ta å lage en tråd der dere kunne kommet med litt informasjon til meg rundt dette spillet, er da selvfølgelig finest om du har allerede prøvd spillet og kunne kommet med din mening. Så hva liker/likte du med spillet? og hva misliker/mislikte du ved spillet? Hva er den aller beste tingen/delen ved spillet? og hva er den aller verste tingen/delen ved spillet? Hvordan er populæriteten til spillet nå? er det norske folk å finne på serverene? Hvordan er pvp delen til spillet nå? og hvordan vil pvp delen bli etter CoV kommer? Og hva er din mening om at CoH med CoV er det mest unike MMORPG spillet ute på markedet til nå? Så litt spørsmål til dere som har testet CoV, hva vil spillet bringe som allerede ikke er i CoH? vil CoV gjøre spillet bedre eller værre? og hvorfor? og vil man kunne møte på de som velger å være superskurker overalt? altså at de vil kunne gå inn i byen vår og vi inn i byen derres? Det er vel det meste for nå, skulle det være noe mer dere har lyst til å tilføye så ta det med =) Edit: En ting til, supergroups har jeg hørt en del om, er dette en form for en klan/guild i andre lignende spill eller? Endret 23. oktober 2005 av Nitrius Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeg har hatt dette spillet siden i sommer, har egentlig ikke spilt veldig mye, men en del. Skal prøve å svare deg. Så hva liker/likte du med spillet? og hva misliker/mislikte du ved spillet? Jeg elsker konseptet. Det å være en superhelt er überkult. Men spillet blir fort repetivt, og kjedelig når du kommer til lvl 7-8. Har hørt at jo høyere level, jo morsommere blir det, så jeg skal snart begynne å spille igjen. Blir gøy når jeg får endelig får fly. Hva er den aller beste tingen/delen ved spillet? og hva er den aller verste tingen/delen ved spillet? Delen hvor du lager karakteren din er fantastisk, er tonnevis av muligheter. Ellers er det et SUPERT community. Det er rundt 10 stykker som driver en egen radio som man spiller av i winamp, innimellom er det kostyme-konkurranser hvor det er mye influence (Influence er på en måte valutaen i spillet) å vinne. Og hver lørdag samler folk seg på en nattklubb og bare henger rundt og chatter osv. Det som er dårligst er igjen at det blir littegranne repetivt. Løpe inn i et bygg, banke folk og ut igjen. Hvordan er populæriteten til spillet nå? er det norske folk å finne på serverene? Det er masse folk som spiller CoH nå, men jeg kan ikke si jeg har møtt mange nordmenn. Er stort sett briter faktisk, noe som er veldig bra, de vet hvordan å prate skikkelig engelsk. Fåtall med øst-europeiske spillere som skriver gebrokkent engelsk, som ofte er tilfelle i andre online-spill. Hvordan er pvp delen til spillet nå? og hvordan vil pvp delen bli etter CoV kommer?Akkurat nå er PvP-delen i spillet basert på arenaen, hvor det stort sett er veldig liten aktivitet, etter hva jeg har erfart. Er ikke 100% på hvordan PvP-delen vil bli etter CoV-release, men mener å huske at det skal bli enkelte områder hvor helter og skurker kan møtes. Og hva er din mening om at CoH med CoV er det mest unike MMORPG spillet ute på markedet til nå?Tja. Når jeg tenker meg om, så er vel CoH og CoV i særklasse, ganske unikt ja. Så litt spørsmål til dere som har testet CoV, hva vil spillet bringe som allerede ikke er i CoH? vil CoV gjøre spillet bedre eller værre? og hvorfor?For det første er det mange nye krefter og egenskaper med i CoV, og nye og "skumlere" drakter. Noe jeg virkelig liker er summon-kreftene, hvor man kan ha soldater, zombier, roboter eller ninjaer på sitt lag. Dessuten skal det visst være noe så de med CoV kan lage feller og hindringer for heltene. Høres interessant ut, og jeg tror absolutt at CoV er et positivt tilskudd til CoH. Edit: En ting til, supergroups har jeg hørt en del om, er dette en form for en klan/guild i andre lignende spill eller?Helt riktig. Samma greia som Fantastic 4 egentlig, en gruppe med helter, og dessuten kan supergroup-lederen sette supergroup-fargene, så kan du ha en egen supergroup drakt med disse to fargene satt av lederen, eller din vanlige drakt. Snedig funksjon. Som jeg nevnte er "influence" valutaen i spillet. Det er ingen penger, og intet inventory, og altså ingen items. Men du har enchanchments, som gjør kreftene dine bedre, og inspirations, som er forskjellige "boosts". (F.eks. så angrepet ditt blir sterkere i 20 sekunder, eller du får 25% mer liv.) Du bruker influence til å kjøpe dette. Ellers så kan du etterhvert får opptil 5 forskjellige kostymer, pluss supergroup-drakta di. Håper dette hjalp. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Har bestemt meg for å skaffe spillet jeg Men lurer på en ting til tenkte å kjøpe CoH og perordre CoV du/dere vet ikke om noen fine nettsider å bestille disse på? en side som er til å stole på pluss er raske med å levere? og ikke alt for dyre? Hadde også vært fint om man ikke trenger å være 18/ha kredittkort for å bestille heller, siden det er noe jeg verken er eller har... Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Har bestemt meg for å skaffe spillet jeg Men lurer på en ting til tenkte å kjøpe CoH og perordre CoV du/dere vet ikke om noen fine nettsider å bestille disse på? en side som er til å stole på pluss er raske med å levere? og ikke alt for dyre? Hadde også vært fint om man ikke trenger å være 18/ha kredittkort for å bestille heller, siden det er noe jeg verken er eller har... 5050639[/snapback] Du kan forhåndsbestille det hos Gamesmix.com (Norge). For de som er under 18 må de ha foreldres underskrift. Generelt sender de bestillinger under NOK 900,- med faktura. Fordel med faktura: Du får en litt mer behagelig betalingsfrist fremfor å måtte betale der og da med debit, kreditt eller oppkrav. Ulempen: Det kan være fort gjort å glemme den, slik at det fører til purring. Men passer en på slik at det ikke skjer, er faktura absolutt en bra betalingsmetode. Grei tjeneste generelt, men jeg har f.eks. fler filmer på forhåndsbestilling der som ikke vises i kontofinformasjonen min (bestillinger) i det hele tatt. Akkurat det liker jeg ikke i det hele tatt, håper de forbedrer systemet snart. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Var ute igår og fant meg City Of Heroes Delux Edition for 299kr, så slo til, så blir det vel til at jeg forhåndsbestiller City Of Villians et sted. Jeg har værtfall til nå funnet spillet veldig artig, er veldig kult at spillet har en fysikk motor slik at folk blir dyttet bakover vis de blir skutt med forskjellige angrep o.l. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal være enda, men tror jeg blir en Mutant Blaster eller noe. Men sliter med å bestemme meg for kostyme, er jo så syk denne character editoren at ja, råeste jeg noen gang har vært borti, så det liker jeg. Har tenkt til å begynne på Defiant servern værtfall, så vis noen skulle spille der får dere si ifra, nick kommer ettervært det å. Spillet er værtfall digg så langt, kan ikke skjønne at jeg har oversett spillet helt til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå