C. Alshus Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 «Dan Hansen Registrert: 2001-11-03 Meldinger: 1337» Quote: Meget på sidelinjen: Registrerer at ærede herr Dan Hansen i skrivende stund har 1337 meldinger... tilfeldig eller nok et eksempel på en større kosmisk konspirasjon? Du traff spikern på hue der. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 la merke til det jeg også - noe helt forjævlig sinnsykt tilfeldig? Dan Hansen Registrert: 2001-11-03 Meldinger: 1337 Lenke til kommentar
Ramboy Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Kom på en kul Seinfeld-episode jeg så for en stund siden. Der var det en fyr som het Jimmy som alltid snakket om seg selv i 3. person. [off-topic}Dette skapte en del problemer, særlig for Elaine som ble bedt ut av Jimmy, fordi hun trodde han var en annen fyr (som senere viste seg å være homse).[/off-topic] Bør sees. Nevnte det bare i sammenhengen. Forresten gjør yummy en god jobb. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Hvorfor ikke lage et oppslagsverk hvor en kan finne alle forkortelser med betydning? Eller finns det her på ok.no fra før av? Vet din side har noe lignende men tenkte mer på alle fjortis forkortelser og andre mer voksne uttrykk.. Har jeg bomma helt, hvor dette allerede eksisterer? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Dan Hansen du har 1337 meldinger akkurat nå! Sammentreff eller? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Hehe, ja jeg så det. Skumle greier (tenker på 666 saken og Arild Edvardsen) Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Hehehe.. Er vel vanligvis de som forhøyer seg selv på linje med Gud(ene) at de referer til seg selv i 3.person. =) Derfor Cæsar brukte det. Mannen var jo halvgud. Keiser for det mektigste rike til dags dato(?) Til sammenligning er jo akkurat det moderatorene er =) Deres ord er lov. Rebeller blir slått ned med jernhansker :wink: Vi bøyer oss ydmykt i tastaturet for å få lov til å spre vår tullprat til resten av verden ,) -Dante Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå