Gå til innhold

Er dette mulig? (klokking av 9800pro)

Complexity

Anbefalte innlegg

Cpu teller mye nå, men nesten ingen ting den gang 9800pro var konge da kunn poengene fra gpu teller selv om cpu blir testet. Med dagens cpuer er det ingenting som stopper et 9800pro fra å score dårligere. (tror det var barton 2500 jeg haddet med 9800pro å fikk nøyaktig den samme scoren soma alle andre fikk med samme kortet, så kan du oc seff men igjen går dette bare på kortet)

Men med feks 7800gtx kan cpu bli en flaskehals gikk selv opp 1500 poeng i å gå fra 754 3200 system til 939 3500 venice

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke at jeg klager, men det er ikke fint å poste ting noen andre private folk har skrevet i msn... Ville du ha likt at noen postet noe fra en samtale du hadde med f.eks damen din på dette forumet? Du trenger ikke å synke ned til hans nivå.

Men "on topic" Det er umulig å få 5000 poeng i 3dmark 05 med et 9800pro. Kanskje det ville vært mulig med ekstremkjøling og v-mod, men det er tvilsomt uansett. Hvis han har et dårligt system så er det mulig med 5k poeng i 03. Men uansett det er HELT umulig å klokke et 9800pro til "dobbel" hastighet, det ville ha vært 760MHz på selve kjernen og ca. 1400MHz effektiv hastighet på minnet :nei:

Konklusjon:

Han lyver, du trenger ikke å skaffe et screen-shot eller være til stede når han tok benchmarken - Det er helt klart at det er umulig å få dobbel hastighet på gpu/mem med det kortet.

La han leve i sin egen verden hvor "alt" er mulig :p

Edit: Fjernet quoten... det var ikke meningen å quote alt. Hehe du tok meg der simalarion :thumbup:

Endret av camxer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...