Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

problemer med telenor internett

Anbefalte innlegg

har hatt masse problemer med telenor internett så og si siden jeg fikk det.

internett kobler seg ut så må jeg restarte påcen og modem og gå igjenom alle kablene fra vegg til pc. (kjører trådløs router ) jeg kommer altid på nett igjen etter mye fram og tilbake og stress.

men det varer som regel ikke mer en en kveld eller noen timer... eller kansje minutter så forsvinner internettet igjen.. hva kan det være? jeg får beskjed at jeg må sjekke kabler til modem osv... men detter er som det skal.. og siden jeg goså til tider har internett forbindelsen så skal vel dette egentlig være i orden??

Det eneste som jeg har gjort er og sjøtte fra den vanlige telefon kontakten til splitteren. et lite stykke men det skal vel ikke ha noen å si?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

akuratt det samme har testet det også. det funker ofte bra en hel kveld vis jeg fikser det. når jeg slår av pcen så funker det ofte ikke dagen etter på da må jeg prøve med pcen uten router og restart og styre. så kommer det igjen så varer det en litt igjen. før det forsvinner

Lenke til kommentar

Kan likevel være modemet. Hadde problemer for noen månder siden. Internet slutta virke i lange perioder, får så virke noen timer. Ting kunne virke i mange timer, eller forsvinne etter noen minuter.

Tekniker kom for å sjekka linja, skifta noe greier i boksen ute. Fant ingen problemer, alt var som det skulle. Merkelig nok virka alt perfekt hvergang han var her, for så klikke igjen noen timer senere.

Fikk bytta modem omsider, etter det forsvant problemene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...