Sweet Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 awww tja synge kunne hu iaffal da... men får da se, det er jo en del band som har bra (eller bedre?) vokal enn nightwish, så kanskje de får en bedre vokalist enn tarja? bare dem ikke drar inn no bælfeit teit dame som ikke kan synge i det hele tatt Lenke til kommentar
simes Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Aahaha, dette var jo bare digg. Nightwish har nå levd alt for lenge mener nå jeg. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Å så trist! Hun som var så pompøs! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Å så trist! Hun som var så pompøs! 5049587[/snapback] dagens! knallbra kommentar! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hahaha, streetkredz for den! :!: Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 ENDELIG!! Nå kan det bare bli bedre... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) *sprette sjampis* Håper sminka renner i strie strømmer nedover trynene til alle landets pedogothere. En perfekt avslutning på en flotters helg. Endret 23. oktober 2005 av Glint Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 må nesten feire med ei pils....endelig kvitt styggedommen... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Er det noe å feire? Virker som om dere misliker Nightwish, og om det stemmer så er det bare å ikke å høre på musikken. Uansett så klarer de nok å finne noen andre gothpiker som synger bra og ser bra ut. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Håper resten dør, eller blir sparket. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Er det noe å feire? Virker som om dere misliker Nightwish, og om det stemmer så er det bare å ikke å høre på musikken. å? serriøst...går det an?? det må jeg ta å prøve en gang Lenke til kommentar
Amo Aka Eagle Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jaja kjiipern detta, men virker som hu fortjente det greit også da. Hu virka ganske egoistisk. Men skal ikke glemme at hun hadde bra stemme, men det gir hun ingen rett til å drite i alle andre som skal "bety" noe for henne, ikke bare bandet men fansen også, gjør man slike ting for ofte så får man baksmell tilslutt. Men men med alt det sagt så håper jeg at alt ordner seg for nightwish og at de får en sinnsyk ny vokalist! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg håper de tar kontakt med the great kat. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg håper de tar kontakt med the great kat. 5050839[/snapback] OH YES! Da skulle jeg blitt Nightwish-fan på dagen. ÆLZKÆLZK! Lenke til kommentar
EVH Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Dritkult. Aldri giddi å hørt så mye på nightwish pga jeg ikke liker vokalen. Resten av bandet spiller tøfft da, så kanskje det kan bli bedre nå =) Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Marge ; "My husband is on a murderous rampage, over" Chief Wiggum , "Thank God that's over" Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Det var trist å høre. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) FA*N i *ELVETTE!! Leste detta på VG og slo så hardt i pulten at jeg ble rød.. Nightwish kommer aldri til å bli det samme igjen, lurer svært på om Tuomas, Emppu, Jukka og Marco skjønner hva de har gjort. Jeg har 3 Nightwish-plakater på rommet, DVDer osv; og det har jeg kjøpt ikke bare takket være Tuomas, Emppu, Jukka og Marco, men også Tarja som har satt et eget særpreg på bandet, dog kameraeten min som alltid har ment at Nightwish hadde vært best uten vokalisten og den opera-stilen kommer til å juble! Glefs.. (Skrevet rett fra hjertet, impulsivt.. Grr!) Edit: Vil understreke at jeg heller ikke er no stor fan av moralen til Tarja den siste tida. Endret 25. oktober 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 jeg er rimelig sikker på at de vil fortsette i samme operatisk metal stil som tidligere, men med ny vokalist. Den spesielle vokalen er jo noe av det som gjør nightwish til nightwish for mange fans (meg inkludert) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå