Tokig Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Noen som kan fortelle meg om hotrod er gratis eller om jeg må betale for det? Hvis det er gratis, kan noen si meg hvor jeg finner det? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Hotrod? ... altså i form av en bil? :smile: Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Hoho... det har jeg en plass tror jeg. Du mener de eldgamle spillene der du kunne mekke på bilen osv.? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 er jo egentlig genialt spill(dog litt vel enkelt), primitivt grand turismo. Tror jeg har det et sted hjemme jeg også, kansje jeg må ta det fram i helgen :smile: Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Street Rod var det , finner det her http://www.geocities.com/zl1corvette/cd.html (jeg tar ikke noe ansvar for hva er på eksterne linker, det er merket som abondonware(men hva er vel ikke det?)). tøfft spill det EDIT: sorry at jeg posta to ganger etter hverandre, glømte meg bort... _________________ Prøv FreeBSD :wink: [ Denne Melding var redigert av: Civilix på 2002-08-23 09:06 ] Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Husker det spillet. Var jo ganske fett, men jeg blåste alltid motorn til H.... Lagd av noen polske folk tror jeg... Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 hvordan får jeg det til å virke på en maskin som har win 2000 innstallert? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Prøv compability mode. Høyre klikk på executable og properties. Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 en treèr av Street Rod er faktisk på vei http://www.streetrod3.com/index.shtml Street Rod 3 blir gratis og en alpha-versjon kan lastes ned fra overnevnte side :wink: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 var kongen av pink slip. hva var den juksekoden nå igjen? måtte kjøpe en bil eller noe slikt.... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Man trenger jo strengt tatt ikke å jukse i Street Rod II da :smile: Lær deg den "aqueduct" banen, kjør pink slips hele tiden så har du fort en rimelig enorm formue.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 altså, det er ett lett spill og nei du trenger ikke cheats. men altså, når du har runda det en del så er det lixom grenser for hva du gidder. da kan det ver gøy bare å mekke bil og streve litt med den. jeg er ingen cheater altså Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Cheat: Du kjøpte den bilen som kostet $275 og skrudde ut motoren på den. Deretter kunne du selge den for så mye du ville, men det var en bug der... Ville du ha for mye, fikk du ca. -14900999 på kontoen.. Jeg mener å huske at det skal være rett.. Har forresten spillet på diskett her et sted... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå