Zeph Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Søstera mi registrerte seg på Ebay, tysk Ebay av ein eller annan grunn. Problemet er at ho ikkje har fått ein e-post med bekreftelseskode. Ho har fått ein e-post på tysk, med masse reglement og forskrifter. Tittelen på e-posten er som følger: Allgemeine Geschäftbedingungen für die Nutzung von eBay.de, eBay.at, eBay.ch Oversatt til engelsk med Freetranslation: General business conditions for the utilization of eBAY de, eBAY. at, eBAY. ch Har googla litt og fant ein som meinte at bekreftelseseposten kan ta 48 timar å få, so me har eit håp om at den kjem. Eg har prøvd å sende ny kode på Ebay sine sider, men ho får berre den samme e-posten med reglementet. Eg veit ikkje om ein tysk Ebay-konto kan brukast på co.uk og com, men eg hadde eit håp om at språket kan endrast i brukarprofilen eller at kontoen kan slettast så ho kan oppretta ny på .co.uk. Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Har ikke noe å si hvor du registerer deg. Er du bruker hos Ebay så er du det. Kan kan jo prøve å registrer deg hos ebay.com, det går som regel litt hurtigere der enn hos de andre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Å registrere seg på nytt blir eit alternativ ja, men det er jo greit å ha kontoen på den rette e-postadressa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå