Wish_ Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Paa psuen min er det 2x4pins kontakter til hk men det er forskjellig farge paa kablene.. Jeg klarte og sette i feil, er det forskjellig spenning paa dem eller ikke, kan dette ha odelagt hk'et mitt eller ikke..? Takker for all info! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hvilken PSU? Og hvordan vet du at du satt i feil? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Det er forskjellig spenning på de pluggene. P4 kontakten med 2 gule og 2 sorte har +12V og jord, den andre tilhører ATX kontakten og har +12, +5, +3.3 og jord. Tror ikke HK får noe stort problem av å bytte, men PSU får det vanskelig med en solid kortslutning. Lenke til kommentar
Wish_ Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Den starta ikke opp, saa bytta jeg den og da starta den... Men alt er splitter nytt, det er ett par problemer.. CPU er ikke gjenkjent av BIOS fordi det kom forst i 2.2 versjon av bios og hk har bare 1.4 versjonen... prover og oppdatere bios med og flashe den men jeg faar ikke boota fra diskett.. saa tenkte at jeg kanskje hadde brent en krets eller noe paa hk... eller vis noen har noe annen ide om hva jeg kan gjore... Det er en Sempron 64bit 2800+ og hk sin naverende bios tar bare 32bit ... noen ideer? Lenke til kommentar
Wish_ Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 INGEN SOM KAN HJELPE MED DET HER? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå