The Terminator Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Acer 1692 som jeg straks får blir levert med 512mb minne. Har planer om å utvide til 1024. Kan jeg kjøpe f.eks Twinmos eller Apacer minne (selvsagt i riktig slot type og hastighet) og regne med at det går uten problemer å installere? Samt at maskinen vil være like stabil med det nye minnet? Må jeg evt. ha likt merke på brikkene eller er det å være i overkant paranoid? Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Kjenner ikke maskinen din, men Acer pleier vel ha 2 x 256 brikker? Jeg skiftet ut rambrikkene i min bærbare, det var lett. Se om du finner servicedokumenter på nett, der kan du se hvordan du bør gå frem. Lenke til kommentar
therese84 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jepp! Til og med JEG klarte å sette i mer ram (absolutt ingen erfaring) Lenke til kommentar
oycob Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 ta kontakt med butikken der du kjøper maskina og spør om de kan anbefale noen brikker (hvis du er redd for stabiliteten) Ellers er det lekende lett å sette i / bytte ram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå