Switters Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Noen som har et forslag på hvorfor ikke mikrofonen i headsettet fungerer når høyttaler-delen fungerer fint. Settet har to plugger, hvorav den ene skal i høyttaler-utgangen og den andre i mikrofon-kontakten. Alle "mute" er tatt av i lydinnstillingene og volumet skrudd opp. Men verken den innebygde testen i lydinnstillingene. lydinnspillingen i Windows eller testen i Skype fungerer. Lydkortet er innebygd i hovedkortet. Dette er all info jeg har så vær overbærende... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 mikrofonen kan være defekt. har den fungert før? Lenke til kommentar
Switters Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Hei Vegis og takk for svar! Nei, den har ikke fungert før, og dette er headsett nr. 2. Det første ble byttet da det heller ikke funket. Derfor begynner jeg å tro at det er noe de har glemt å gjøre eller gjort feil. Jeg sier de fordi jeg ikke er hos dem og får undersøkt selv. Derfor litt lite info.... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 hvis du har gjort alt riktig inne på windows, og fjernet "mute" på mikrofonen, så tyder masse på at Mic. utgangen på Hovedkortet ditt kan være gåent. Lenke til kommentar
Switters Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Det er jo selvsagt en mulighet ja. Er ikke det nyeste hovedkortet akkurat heller... Slike ting trenger vel ikke drivere eller noe i XP-pro? Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Eliminer den muligheten ved å teste mic'en på et annet hovedkort f.eks. hos en kompis:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå