Gå til innhold

Trenger musikk av nye/andre power-metal grupper!

Scotty

Anbefalte innlegg

Masse tull om Wintersun og Ensiferum

5070784[/snapback]

Hva faen? :dontgetit:

Manowar og COB ligner såvisssst ikke på Ensiferum og Wintersun. Ensiferum er Folk/Viking-aktig, og Wintersun er Death/Viking-aktig. Det at Manowar synger om vikinger (hvis det er det de gjør), er ikke det samme som at musikken er lik. Jeg tror du burde ta en grundigere sjekk.

Og hva er poenget med å ramse opp masse annet tull? Dark Power, Extreme Power, US Power, Bicyclerepair Power, Omglolwtf Power. :ermm: Og hva er poenget med å ramse opp Doom og Thrash når trådstarter ville ha Power?

"En trådstarter: Hei, jeg ønsker litt musikk i Jazz/Blues-stilen.

En bruker: Da vil jeg anbefale Arne Nordheim og Dimmu Borgir."

:ermm:

Noen som tar poenget mitt?

Og ang. Kalmah har jeg ikke hørt så mye av det, men jeg har hørt at de spiller samme stil som COB og Norther. Disse bandene (COB og Norther) kan være interessante for både de som liker Power og de som liker Death. Og tekstene må vel ikke omhandle drager for at det skal kunne kalles Power Metal?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 år senere...
Children of Bodom

Kalmah

Helt geniale band som ligger i Extreme Power Metal sjangeren :thumbup:

Anbefales!

Det er power metal spør du meg, bare med noe heeelt annet enn den typiske power vokalen. :shrug:

En POWER METAL vokal kan være så mangt! Det kan være band som spiller power metal sjangeren, men som har en "growler" som vokalist. :)

Ville bare tilføye, slik at du ikke tror at power metal bare har "rene" stemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...