Πεισιθάνατος Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Masse tull om Wintersun og Ensiferum 5070784[/snapback] Hva faen? Manowar og COB ligner såvisssst ikke på Ensiferum og Wintersun. Ensiferum er Folk/Viking-aktig, og Wintersun er Death/Viking-aktig. Det at Manowar synger om vikinger (hvis det er det de gjør), er ikke det samme som at musikken er lik. Jeg tror du burde ta en grundigere sjekk. Og hva er poenget med å ramse opp masse annet tull? Dark Power, Extreme Power, US Power, Bicyclerepair Power, Omglolwtf Power. Og hva er poenget med å ramse opp Doom og Thrash når trådstarter ville ha Power? "En trådstarter: Hei, jeg ønsker litt musikk i Jazz/Blues-stilen. En bruker: Da vil jeg anbefale Arne Nordheim og Dimmu Borgir." Noen som tar poenget mitt? Og ang. Kalmah har jeg ikke hørt så mye av det, men jeg har hørt at de spiller samme stil som COB og Norther. Disse bandene (COB og Norther) kan være interessante for både de som liker Power og de som liker Death. Og tekstene må vel ikke omhandle drager for at det skal kunne kalles Power Metal? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Power metal-platen som pantera lagde i 1988 er da ganske fin. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Power metal-platen som pantera lagde i 1988 er da ganske fin. 5075908[/snapback] Navnet på en plate definerer ikke sjanger, den platen er så lite power metal så det kan bli. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Det er vel mer glam rock/hard rock, når jeg tenker meg om. Men det er en bra plate. Lenke til kommentar
MetalMadde Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 After Forever, Guardians of TIme, Highland Glory, northern kings, Thunderstone, er de jeg kommer på i farta som ikke er nevnt Håper du har bruk for dette Lenke til kommentar
MetalMadde Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Children of Bodom Kalmah Helt geniale band som ligger i Extreme Power Metal sjangeren Anbefales! <{POST_SNAPBACK}> Det er power metal spør du meg, bare med noe heeelt annet enn den typiske power vokalen. En POWER METAL vokal kan være så mangt! Det kan være band som spiller power metal sjangeren, men som har en "growler" som vokalist. Ville bare tilføye, slik at du ikke tror at power metal bare har "rene" stemmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 The Dewin Townsend Band - Syncherstra Fet skive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå