Scotty Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Føler at jeg trenger å utvide musikk-smaken min, noen som har noen bra power-metal grupper? ..ManOwar og Hammerfall ligger allerede i favorittene mine tips til musikk jeg mener: Hør på ManOwar - Warriors of the world, så skjønner du hvordan musikk jeg er ute etter! Endret 23. oktober 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 har du Manowar skivene fra 80.tallet da? de er ganske forsjellig fra Warrior of the World albummet Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 [imgx]http://www.gaia-epicus.com/wallpapers/wallpaperSymphony4-800-600.jpg[/imgx] 5047928[/snapback] Ye! Alt du trenger! Herlig! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Morsom video - Godt å se amatørvideoer som faktisk er så godt gjennomført . Men musikken var bra! =) Jeg vil anbefale Edguy, spesielt albumet Theatre of Salvation - veldig veldig genialt. Og om du vil gå fra ren power til kanskje noe litt mer symfonisk - Stratovarius! Endret 23. oktober 2005 av Alastor Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeg er ikke powerkongen, men prog er jo ikke så aller verst: - Pain of Salvation - Pagan's Mind - Kamelot Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Mye bra svar her! Tittet litt mot gaia-epicus, ...og jeg likte det! Fortsett og kom med forslag!... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Det beste med Gaia Epicus er definitivt tekstane. Overgår alt! A long time ago, in a galaxy far away The evil empire was building a force, destroying all in its way Lord Vader, he's the man in black Helmet of steel helps him to breathe, and with Jedi force he attack The death star is near But the rebels have no fear The dark side of the force They'll never join Star Wars, the rebel fleet is on the way Star Wars, they have come to save the day, Star wars A new hope is here, and he's gonna save us all He is so young but his force is so strong, Luke Skywalker is his name Our freedom, he's gonna bring back He has come to lead us into the light, it's time to stand up and fight He flies among the stars With the speed of light he goes The dark side of the force He'll never join Yoda my master Teach me how to fight The evil Lord Vader Is dying here to night Star Wars We fight for freedom We fight for glory We fight for all Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 *Rote litt i playlisten* - Celesty - Visions of Atlantis - Scanner - Dragonheart - Burning Point - Gamma Ray - Blind Guardian - Elegy - Star One - Avantasia Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Eller om du faktisk vil ha litt av kvalitet. Symphony X. Ikkje rein power, men likevel. Endret 23. oktober 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 RAGE, kanskje? Ligner ikke så mye på det jeg har hørt av Manowar (tre hele sanger) at det gjør noe, men det kan jo være verdt å sjekke ut. Ikke så mye drageslakt og jomfruer som reddes fra tårn i forhold til det jeg har fått inntrykk av at det er i Manowar sine tekster. De har et par sangsnutter på nettsidene sine. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 *Star Wars sangen* 5048157[/snapback] Hva heter den sangen? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 *Star Wars sangen* 5048157[/snapback] Hva heter den sangen? 5055554[/snapback] Uhm, Star Wars... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jorn Soloprosjektet til Jørn Lande, skiva "Out To Every Nation" er knall! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg vil anbefale Edguy, spesielt albumet Theatre of Salvation - veldig veldig genialt. Og om du vil gå fra ren power til kanskje noe litt mer symfonisk - Stratovarius! 5048101[/snapback] Neineinei! Stratovarius er ikke verdt å nevne! Han liker riktignok Manowar, da, så Stratovarius vil jo egentlig passe. Da kan vi forsåvidt nevne Rhapsody og HammerFall også, men det skal vi ikke, for vi vil ha ham/henne på bedre tanker. Dessuten: Hvis du skal ha noe fra Edguy må det være en utgivelse fra 2004 og utover. Jeg er ikke powerkongen, men prog er jo ikke så aller verst: - Kamelot 5048129[/snapback] Er Kamelot prog? Mine anbefalinger (de fleste burde gå innenfor Heavy/Prog/Power): Evergrey Kamelot Firewind Pagan's Mind Symphony X Falconer Sonata Arctica Nocturnal Rites Helloween Angra Iced Earth Masterplan Norther Det meste bør egentlig sjekkes ut, for det er ganske forskjellig... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Skylark. Tidenes verste hurrametal band. En klassiker på vors! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Crimson Glory - Transcendence, du kan høre på en låt her. Edit: Metal Church -> MP3 Endret 26. oktober 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Sjekk ut denne plata: Nocturnal Rites - Grand Illusion. Årets beste album etter min smak.. Avantasia sin metal opera er jo konge da. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Skal vi se, Helloween Gamma Ray Kamelot Masterplan Accept Amon Amarth (Death vocal, men ligner på power) Deamons and wizards Edguy Kamelot (Litt prog, men funker fint for oss power-fans) Masterplan Stratovarius Freedom Call Endret 27. oktober 2005 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Children of Bodom Kalmah Helt geniale band som ligger i Extreme Power Metal sjangeren Anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå