cerox Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 greit her kommer det (hehe) kjøpte nytt hk (soyo kt33 dragon ultra platinium) og installerte dette. da ville ikkje Win2k starte og klaget på manglende acpi støtte i bios (my ass)flashet biosen "guss wath, same shit" etter ca 10 reeboots startet ikkje msakina lenger sente hk i retur installerte det gammle. det som alltid hadde funket. jada klaget fremdeles på acpi. fant ut at cachen pa min gamle cpu var gåaen kjøpte ny Athlon XP 1800+ funket fint som **** intill windows sku starte. blå skjerm med mange rare tall og bokstaver som sikkert må dekrypterest. og fremdeles ACPI og denn biosen har da funket fint som **** før. noken so har intelegens til å forklara detta til meg.... dessuten so vill han ikkje instalera win2k selv om eg trykker F7. (anti acpi knappen) Lenke til kommentar
EC Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Hører hjemme under programvare, ikke annet om data. Stenges og flyttes - du kan opprette ny tråd i riktig kategori. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg