War Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Pappan til kjæresten fikk en ny dell pc fra jobben , jeg tenkte "boring" 256 pc 100 ram og billig skjermkort, men jeg ser nå at det er radeon x600 og denne cpu+2G ram Men hva betyr dette på cpu? Intel HT som er "to" eller er det noe annet? Jeg ble faktisk overasket over leveransen selv om den ikke er topp. Endret 23. oktober 2005 av War Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Det er en Pentium D 3ghz, er vel ikke HT, men dual kjerne når jeg tenker meg om? Endret 23. oktober 2005 av ManagHead Lenke til kommentar
War Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Hvordan bruker man dette? Bare bruker pcen vanlig så bestemmer den selv eller må man slitte på noe. De programmene som bruker dual k , finner ut av dette selv? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Windows gjenkjenner CPUen og programmene bruker det som er av kraft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå