joosteein Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) hei. jeg har nettopp fått meg en ny inspiron 9300 fra dell. jeg har hatt den i to dager og har egentlig bare hatt tid til å starte den opp og installere windows og det som medfølger. i tillegg har jeg installert real player fordi jeg skulle se noe som jeg hadde på en cd. når jeg nå forsøker å gå inn på kontrollpanel-skjerm-innstillinger-avansert henger vinduet for skjerminnstillinger seg opp og jeg må bare lukkevinduet. da får jeg melding om rundll32.exe har sluttet å svare. jeg får heller ikke skrudd av maskinen fra nomalt vis (start-slå av maskinen-slå av) eller startet den på ny. jeg men bruke powerknappen foran skjermen for å få slått den av. jeg prøvde så å avinnstallere real player for å se om det var dette programmet som laget problemer. men jeg har fortsatt de samme problemene som nevnt etter at jeg har gjort dette. er det noen som noen forslag til hvordan å få maskinen til å fungere nomalt igjen? alle svar mottas med takk =) edit: har også kjørt en virussjekk men fant ingen ting. Endret 23. oktober 2005 av joosteein Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 serch med spyware prog!! eller noe lignende! det er jo ikke noe problem vis du scanner pcn din prøv det først du !! !! Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 funker kanskje å kjøre repair av windows....du setter inn win cden, booter opp fra cd, og velger reparer i menuen i begynnelsen av installasjonen. du har vel siste servicepack? og installert alle kritiske oppdateringer? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Det har egentlig lite vist å si om han har instalert SP med de nyeste updates da jeg har en PC i huset som verken har SP1 eller SP2 instalert og funker helt utmerket. Men har søvfølgelig antivirus og antispyware programmer instalert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå