Gå til innhold

The Famous Xerox XA7-19i - A7-192i screwup.

[makeway]

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjøpte en Xerox A7-192i i sommer (trodde jeg!). I går satt jeg stille og rolig å instilte litt på skjermen og plutselig oppdaget jeg at min A7-192i het A7-19i! Jeg løp straks ned i kjelleren og fant fram boksen den kom i. Jepp sant nok, Komplett hadde satt på feil pris lapp og sendt den agårde til meg.

Er veldig frustrert siden jeg gav 4000,- for den... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, føles litt som om noen har rivd en del av hjertet mitt ut av kroppen min.

Jeg spør nå dere, hva gjør jeg? Takker for alle innlegg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er veldig frustrert siden jeg gav 4000,- for den... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, føles litt som om noen har rivd en del av hjertet mitt ut av kroppen min.

Det er antakelig riktig skjerm. 192i ble døpt om til 19i 8ms. Ta en titt på Xeroxs sine websider. Noen i Norge har fått den europeiske og andre den afrikanske modellen. De fleste som jeg har vært bort i som handlet hos Komplett i juli/august fikk en "afrikansk" 19i 8ms. Siden har Komplett også begynt å selge 16ms modellen.

Lenke til kommentar

Hmm... Ser at Xerox har nå kommet med en ny 192i-modell og at 19i (både 8ms og 16ms) er fjernet fra den europeiske websiten. Den nye har bare 500:1 kontrast, som er lavere enn den gamle 19i 8ms som du kjøpte. Tipper at den nye har en TN LCD-panel mens din har nok en VA-panel slik som min. VA-panelene har bedre kontrast og større betraktningsvinkel enn TN-panelene men har til gjengjeld mer etterslep (selv med en "8ms" skjerm).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...