Gå til innhold

Fredagsartikkel: Voltmodding av Braun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne artikkelen hadde gode takter den, så absolutt.

Og når det gjelder forslag til nye prosjekter, regner jeg med at mange vil ha interesse av en artikkel (m/bilder) av overklokking av en intim-vibrator. Passer man ikke godt på i et slikt prosjekt, så kan det vel bli problemer med tannlegeregningen der også...... Det er vel uansett aktuelt med noe med GeForce og harddick også i en slik sammenheng, tror jeg. Overklokkingsprosjektet kan jo dessuten kobineres med noen gøyale case-mods!

Lenke til kommentar

Morsom sak, man må ikke bli så seriøse at man ikke har lov til en spøk. Dette var faktisk morsom lesing, spesielt for oss som har kastet Braunskrotet p.g.a. dårlig batterikapasitet.

Herved er denne saken oversendt til Braun Gillette Group Norge AS. Håper de får seg en god latter.

Får jeg tilbakemelding, så skal jeg informere om dette.

Lenke til kommentar

Ehh.. overklokke tannbørster? Joda, litt morsomt, men trodde dette skulle ha en sammenheng med PC-er. Trodde liksom at denne fantastiske artikkelen til slutt skulle ende opp med overklokking av en CPU.

Samme for meg hva slags artikler som dukker opp, men personlig har jeg ikke store interessen for dette (men så har jeg heller ingen elektrisk tannbørste :wink: )

Lenke til kommentar

Guuuud, så patetisk.... Overklokke en tannbørste? For ikke å snakke om at artikkelen var full av en rekke tekniske feil.

Hele artikkelen minner forresten mest om noen 7-åringer som leker seg med noen batterier og en elektro-motor de har funnet (men enkelte var kanskje ikke innom den fasen?).

[ Denne Melding var redigert av: Shithead på 2002-08-30 23:22 ]

Lenke til kommentar

Tror bare vi må innse at folk har forskjellig humor. Noen går tydeligvis konstant og tenker på hvilke gjenstander i verden som kan overklokkes. Alt skal jo presses til det ytterste..! Skal vi kalle dem for elite-overklokkere? Eller kanskje fjortis-overklokkere..? :grin:

Og så har vi mine likesinnede. Vi er fornøyde bare maskinen yter _maks_, og vi har ingen interesse av å kjøpe elektriske tannbørster! Vi reparerer heller ikke TV-en selv, men sender den inn til noen nuub-folk i byen..

Stå på alle verdens overklokkere! Det er bra vi ikke er like! :smile:

Lenke til kommentar

Tror jeg holder meg til min gamle analoge tannbørste jeg :smile:

Det må likevel sies at det var et meget interessant prosjekt, særlig vannkjølingen var bra!

Et forslag: Hva med å få tak i et tynt kobberrør og kveile det rundt motoren, og så sende vannet gjennom der? Da vil det kanskje være mulig å få det hele inn i kabinettet igjen, i alle fall etter noen mindre justeringer... Dessuten vil det se barskt ut med vannslanger som kommer ut i bunnen sammen med ledningen :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...