Odden Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 genialt. ganske enkelt genialt. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 :sad: skuffene greier. Lo ikke en eneste gand. Dårlig spørs du meg. Lenke til kommentar
jano Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 SOM TANNLEGE MÅ JEG PÅ DET STERKESTE ANBEFALE BRUK AV ELEKTRISKE TANNBØRSTER SOM TREKKER 3Mah. DET VILLE HA VÆRT SENSASJONELT BRA FOR PRAKSISEN Å REPARERE DE SKADENE... Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Quote: så 700 millioner amp pr time = meget mye kraft [pirkemodus] Er ikke særlig lurt å rette på folk og så gjøre en brøler sjøl: Kraft er noe helt annet enn strøm. Kraft har enhet Newton, N. 700Ah er heller ikke ampere per time, det er ampere *ganger* time. Tips: Les litt fysikk før du retter andre :wink: [/pirkemodus] Lenke til kommentar
aircooled Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 *FOCL* Denne var utrolig bra. Selv har jeg akkurat overklokket bilen da, men tannbørsten har jeg aldri tenkt på. Gleder meg sinnsvakt til fredag, for å lese neste del av artikkelen:-) Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Må si jeg ble litt skuffa :sad: Trodde det skulle være en overklokkingssensasjon relatert til pc, ikke til den gode gamle elektriske tannbørsten som akkurat nå er bannlyst fra min kjeve etter at den fant et lite nerdhull i min bakerste jeksel.. Men jo, jeg forstå humor'n i den Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 (endret) npe Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Haha, må bare si at dette er en av de råeste artiklene på lenge. Nye eiere har humor? Kult! kanskje vi slipper de "kjedelige" putt-på-ny-vifte på skjermkortet greiene... Det kan vi liksom nå :wink: Dritkult at noen finner på noe nytt! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 LMAO! Snakk om å bevise en gang for alle at du er en ekte geek(og har modde/oc instinktet i blodet...) Nydelig artikkel Terje "toothbrush" Bolling :wink: Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Quote: Anders Leipsland skrev (2002-08-23 14:19):Nydelig artikkel Terje "toothbrush" Bolling :wink: :wink: Lenke til kommentar
halkal Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 har bare to ord : O R G I N A L T ! ! ! G E N I A L T ! ! ! =) Lenke til kommentar
Trondos Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Hehe, artige greier, og en god artikkel. Altfor mye av det vi kjøper er noe billig dritt, som går for fort i stykker. Jeg også kan aldri la være å plukke fra hverandre ting som er ødelagte. Hva har en å tape? :smile: Jeg reparerte nylig en drill som hadde en sprengt kondensator. Jeg fant meg en (nesten) lik kondensator fra en elektrisk motorsag, og voila! :smile: Eh.......motorsager har vel ingenting her å gjøre? Hvis jeg overklokker den derimot..... [ Denne Melding var redigert av: Trondos på 2002-08-23 15:02 ] Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 I emnet på tråden, står det "fredagsartikkel". Betyr det at dere hver fredag vil gi oss en ca. like morsom sak? Eller var det denne fredagen og neste det var snakk om? Nå vet jeg i alle fall hva som skal skje med tannbørsten min når den dør :wink: Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 dette var dritstilig. Synn jeg nettop (forrige uke) kasta den game braun'en min fordi den begynte å bli slakk i strikken. Lenke til kommentar
Sycrob Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Det finnes bare et ord, KONGE! Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Quote: når du kommer med slike inlegg, suger du i fysikk sjøl!...huff. Åh, kom an. Så du ikke smileyen eller? Saklig argument forøvrig... :wink: Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Hahaha.... Dere på overklokking.no er gærne!! Det er bra, for da er jeg ikke alene :wink: La oss få se flere gærne prosjekter i fremtiden. Det er ikke helt bra å være "overseriøs" hele tida. Sveinl. :smile: Lenke til kommentar
hurst Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Hehe, morsomt. Hva blir det neste? Voltmodde flymo'n til naboen? Eller som fattern klarte en gang: kjøre bruskjølere (slike de har hos rema osv.) rett på 400 volten Det begynnte å ryke noe reint jaevlig ute på city syd parkeringsplassen (han grilla en høyttaler i samma slengen)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå