håvard87 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Det er mulig at dette temaet har blitt tatt opp gjentatte ganger før her, men jeg prøver meg. Jeg har lenge gått med planer om å kjøpe ny mp3-spiller, siden den gamle har "valgt" å bli lagt på hylla for å si det sånn. Opprinnelig var den nydelige spilleren Creative Zen Sleek den sterkeste kandidaten, men etter at jeg leste at det kommer en oppgradert versjon med fargeskjerm så ble jeg umiddelbart mer interessert i den. Dessuten har jo den det samme "deilige" designet. Så, hvis noen sitter på en release-date eller rene antakelser så hadde det vært knall om du kunne delt disse. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Usikker, men du får følge med på creative sine sider. www.europe.creative.com Kommer når den kommer. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 her er en test av spilleren: http://reviews.cnet.com/Creative_Zen_Sleek...31549780-2.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå