snoemann Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hjelp! Mobilen min lå i lomma da jeg kjørte fra fredrikstad-kristiansand på mc i regn. Den ble såpass våt tydeligvis at når jeg kom frem, trykket den selv hele tiden på "mediaknappen"/"musikk-knappen" og er "våte-merker" på skjermen.... mobilen min ... snufs TIPS ? tok den helt fra hverandre og lot den ligge sånn et døgn... eller nei det vil si, tok ut batteriet, sim kortet bare ... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Det er ærlig talt ikke mye mer du kan gjøre enn å ta den fra hverandre, gjerne fjerne deksler og la den ligge å tørke i et tørt miljø, bla. vet jeg av skade at en ovn på svak varme (Noter: SVAK VARME) er god å ha. (Og ja, gjøres på eget ansvar) Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Va å svømte me en K750i... Tok den bare fra hverandre, og lot den tørke... Funker uten problemer.. Kongetelefon.. Hørte en som mistet en i do.. Han gjorde det samme... Funker uten problemer Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Har egentlig svært lite med selve telefonen å gjøre for så lenge en elektronisk gjenstand ikke har kortsluttet og får vekk fuktigheten så går det bra. Et større problem her i Norge er egentlig salt som kan komme inn i telefonen sammen med vann, da må man oftest skylle telefonen og da har man egentlig flaks om den virker. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Menneh, kan se ut som om det har kommet vann mellom diverse lag eller noe i displayet .... ?? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Tvilsomt. At det kan ha kommet fukt er en annen ting: I så fall så må som sagt bare la den tørke (helst uten deksler) i et tørt sted under en viss tid (til alt er borte) og krysse fingrene. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Opplevde det samme etter støping av gulv i kjelleren. Min virker igjen.. Oppskrift- Skru ut 6 skruer, to stjerneskruer og 4 Torx Sprett av deksler ved å føre et kredittkort i sprekken mellom dekslene. Blåse med trykkluft på boks Vaske alle metallflater med sprit ogt Q-tips Vente 5 døgn.. Montere. Virker helt fint fint, men kan tenkes du ikke er like heldig. Er en annen post på forumet som omhandler dette også, handler om W800- deksel på 750. Lykke til! Endret 23. oktober 2005 av CastorFiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå