Gå til innhold

Skuffende Warcraft III slutt

Anbefalte innlegg

Spilte akuratt ferdig siste oppdraget i WC3, og jeg ble så forferdelig skuffet av slutten!

Helt fra da de ancient spiritene (hehe...norsk-engelsk på sitt beste) kom mot The Tree of Life var jeg helt bombesikker på at de kom til å få treet til å sloss på en eller annen måte. Det hadde vært den absolutt ultimate slutten, jeg satt og gledet meg villt de siste 15min av oppdraget. Det måtte bli en enormt konge cinematic, det enorme treet kommer til liv og knuser Archimonde (eller hva han het).

Men....så det eneste som skjer er at wispene begynner å snurre litt rundt Archimonde og han sprenger...grmmbl....helvettes drittslutt!

CAT-scan2LOW.jpg

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-08-22 23:50 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Javel? ... du får maile Blizzard og klage til dem :smile: ... Personlig synes jeg spillet er genialt!

Ingen tvil om at spillet er genialt, det er selve slutten jeg ikke synes noe videre om...

Quote:

haha, latterlig innlegg. Slutten er bra som den er, den avslutter kapitlet med "burning legion"-herskeren, samtidig som den legger opp til en fortsettelse. Kjempe-treente hadde bare blitt overkill

Eh..ja, dette innlegget er jo helt latterlig! At noen kan synes at slutten på WC3 er dårlig må man jo nesten bare le av, dette kan jo ikke være mulig? tosk...

Hadde den lagt mindre opp til en oppfølger hvis the tree of life hadde knust archimonde? Jeg ser ikke helt poenget ditt...

Quote:

Overkill?

For det bryter jo normen for dataspill avslutninger totalt.

Nei, den avslutningen var ett gedigent antiklimaks. At det kommer en fortsettelse var det vel aldri noen tvil om, men altså. Huff, nei.

My point exactly....

Lenke til kommentar

Det jeg sa om at slutten her legger opp til en fortsettelse, var ikke et motargument mot din urealiserte treente-fantasi, men et motargument mot at slutten på war3 var ræva. Det eneste jeg syntes var skuffende var at du ikke kunne kontrollere hero/units til de andre du samarbeidet med, og at det ikke var noe "3/4 raser mot burning legion" på siste brett

Lenke til kommentar

Når det kommer til såkalte "cut-scenes", må man bare ta av seg hatten for Blizzard. Ingen over, ingen ved siden av, ingen i nærheten i det hele tatt. Slutten var kanskje litt "fattig" sammenliknet med Orc og Human, men alt i alt er det nok det beste jeg har sett. Bare lyden er jo fantastisk (full guffe på Promedia settet mitt :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...