HKRoed Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hei! Hvordan gjør jeg det mulig for besøkende å bla i mapper på hjemmesiden min? Altså at de får en mappestruktur alà Windows Utforsker..... Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Du må bare ha en mappe uten en index.html fil. feks: home.no/dinbruker/index.html på denne siden kan du da vise til(linke til) home.no/dinbruker/mappe1/saker/og/ting. en mappe du feks har 20 bilder som du vil de skal kunne browse som i utforsker... Eller omvendt så klart, at du har hjemmesiden i en egen mappe, home.no/website/index.html, og alt annet er browsable Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Du må bare ha en mappe uten en index.html fil. feks: home.no/dinbruker/index.html på denne siden kan du da vise til(linke til) home.no/dinbruker/mappe1/saker/og/ting. en mappe du feks har 20 bilder som du vil de skal kunne browse som i utforsker... Eller omvendt så klart, at du har hjemmesiden i en egen mappe, home.no/website/index.html, og alt annet er browsable 5047786[/snapback] Og da får jeg bare "You are not authorized to view this page"... Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hva slags webside er det snakk om a? en du har stående på en privat server? windows eller linux i så fall.. for det som da sikkert er problemet er at alle brukere må få lov til å lese fra mappen. hvordan du gjør det i windows er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Hva slags webside er det snakk om a? en du har stående på en privat server? windows eller linux i så fall.. for det som da sikkert er problemet er at alle brukere må få lov til å lese fra mappen. hvordan du gjør det i windows er jeg ikke sikker på. 5053659[/snapback] Har webhotell fra www.b-one.net Endret 24. oktober 2005 av SpritHansi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå