muffe Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeg har en side hvor jeg benytter meg av denne metoden for å erstatte et <h1> element med et vanlig JPEG bilde. Dette dreier seg om en overskrift, som originalt er et SVG bilde. Det jeg vil er å gjennomføre en liknende bilde-erstatnig på denne <h1> taggen, men legge over et SVG-bilde i stede for JPEG. I tillegg må det finnes en måte for nettlesere som ikke støtter SVG å få frem et tilsvarende JPEG bilde. Jeg har funnet en artikkel her, men kan ikke se at det er noen "reserveløsning" tilgjengelig for de nettleserne som ikke støtter SVG. Dessuten bruker den javascript, noe jeg vil unngå så langt som overhode mulig. Dette er bare noe jeg driver å ekspiermenterer med for gøy, og har ikke planer om å implentere det på en "ekte" nettside enda. Den siden jeg holder på med er skrevet i XHTML 1.0 Strict hvis det har noen betydning for saken. På forhånd takk for alle innlegg. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Her må du til med serverside. Spør du i php forumet kan du få svar eller hint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå