aldrimerforum Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 *ler* Kan noen beskrive hvordan man går frem for å slippe abbonement? Bare å la vær og betale? oppsigelsesskjema? Hvis noen svarer så bestiller jeg og. 5052277[/snapback] Du sender de brev\mail eller ringer og sier du ikke skal ha mer blad. Burde funke. La være å betale er ingen smart løsning, men du kan da prøve. 5052451[/snapback] du kan faktisk logge inn på www.kundeservice.no og melde deg ut der. Innlogging er kundenummer og postnr.. det er kos det. Da jeg fikk tilbudet var det forresten 19kr + 19kr i porto. Og så fikk jeg med en test din IQ cd =) Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg anbefaler deg å ikke kjøpe illustrert vitenskap, du kan komme i skade for å lese bladet og begynne som en kompis av meg... Han kommer med tilfeldige fakta fra illustrert vitenskap til alle tider... Er ikke så greit å holde fakta for seg selv... Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Har faktisk også en venn som er på samme måten. Kjente igjen alt han sa fra det siste bladet, som jeg også hadde lest. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Har bestilt sjøl, illustrert vitenskap herjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå