Gå til innhold

Illustrert Vitenskap tilbud.. hvorfor IKKE?

aldrimerforum

Anbefalte innlegg

http://212.130.37.178/sites/AdLINK/ILL_eft...NO_750x600.html

Hvorfor skal man ikke benytte seg av dette tilbudet? Er jo bare å melde seg ut igjen med en gang.. Det har jeg gjort.

Så nå har jeg fått to illustrert vitenskap blader og en shitty mp3 spiller (men som funker! og er helt grei når jeg skal trene) til 39 kroner!

mye koster et illustrert vitenskap blad? over 60kr er det ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er så kjekt når blader gir bort ting som startgave, også kan du melde deg ut igjen etterpå.

Jeg abbonerte på Illustrert vitenskap før, og var mye interesant der + at jeg fikk 2stk kniver med på kjøpet

Jeg har også meldt meg inn og ut av ting for å gå "gaven", som f.eks. "Best Games".

Da fikk jeg PC-spillet Hitman2 uten å betale for det :mrgreen:

Lenke til kommentar

Hehe, fikk et abbonement i gave, også fikk jeg ikke tingen jeg skulle få. Så etter en telefon fikk jeg tingen etter noen uker, og det viste seg å være en gigantisk fleecegenser :hrm: Har hatt massesvis av problemer med dem, blad jeg ikke har fått osv. Så derfor gir jeg Bonnier (selskapet bak illvit., for bladet er supert) hele:

:mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Altså, full pott i "madface"

Lenke til kommentar
Hvorfor man ikke skal benytte seg av tilbudet?

Forde det er dyrt å betale 39kr for en elendig mp3 spiller man ikke har brukt får?

5050437[/snapback]

Det er ikke dyrt.

Du får med 2 blad også.

Dessuten funker mp3 spilleren til den den er laget for.

Jeg har bestilt meg jeg også nå :mrgreen:

Har ingen mp3 spiller fra før. Har aldri giddet å bruke penger på det.

Lenke til kommentar

Du betaler totalt 59 (inkl. porto) for denne MP3-spilleren, samt to utgaver av bladet. Det stemmer at du kan si opp abonnementet når som helst, ikke sant?

Selv om Illustrert Vitenskap har dårlig rykte på seg, så står det jo mye interessant der, og MP3-spilleren er sikkert helt fin til "vanlig bruk". Man får jo plass til en til to album på den, avhengig av kvaliteten man vil ha på filene.

Så... Hvorfor ikke? :)

Lenke til kommentar
Du betaler totalt 59 (inkl. porto) for denne MP3-spilleren, samt to utgaver av bladet. Det stemmer at du kan si opp abonnementet når som helst, ikke sant?

Selv om Illustrert Vitenskap har dårlig rykte på seg, så står det jo mye interessant der, og MP3-spilleren er sikkert helt fin til "vanlig bruk". Man får jo plass til en til to album på den, avhengig av kvaliteten man vil ha på filene.

Så... Hvorfor ikke? :)

5051162[/snapback]

Det er en helt suveren pris, i og med at bladet i seg selv egentlig koster 64,-.

Lenke til kommentar
*ler* Kan noen beskrive hvordan man går frem for å slippe abbonement? Bare å la vær og betale? oppsigelsesskjema?

Hvis noen svarer så bestiller jeg og. :D

5052277[/snapback]

Du sender de brev\mail eller ringer og sier du ikke skal ha mer blad. Burde funke. La være å betale er ingen smart løsning, men du kan da prøve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...