Gå til innhold

Problemer med Play.com


Anbefalte innlegg

Jeg la inn i starten av denne måneden en bestilling på en bok hos play.com. Jeg bestilte med VISA, men glemte at jeg hadde fått nytt VISAkort. De gamle kortdetaljene lå da inne i systemet og ordren ble stoppet opp da kortet ble avslått. Fikk da epost på dette, og gikk med en gang inn på min konto og skrev inn de oppdaterte kortdetaljene.

 

Problemet er at varestatus forstatt står på "Processing" (som betyr at de holder på å validere mitt kredittkort, og ordren kan IKKE kanselleres atm). Kortet mitt er i orden, de har bare ikke validert kortet på nytt. Ordren har "hengt" seg opp i systemet deres.

 

Enda mer frusterende er at jeg ikke finne en epostadresse som jeg kan sende mail på. Bare masse FaQs og sånt. Er det noen som vet en faktisk epostadresse som jeg kan kontakte dem på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det samme skjedde med meg for et par måneder siden, og jeg ventet nesten 2 uker og ordren stod fortsatt under "processing".

Jeg slettet ordren og la den inn på nytt, og da gikk ordren rett igjennom systemet.

 

 

Edit: Leif

Endret av MajorSmith
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...