brsseb Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeg la inn i starten av denne måneden en bestilling på en bok hos play.com. Jeg bestilte med VISA, men glemte at jeg hadde fått nytt VISAkort. De gamle kortdetaljene lå da inne i systemet og ordren ble stoppet opp da kortet ble avslått. Fikk da epost på dette, og gikk med en gang inn på min konto og skrev inn de oppdaterte kortdetaljene. Problemet er at varestatus forstatt står på "Processing" (som betyr at de holder på å validere mitt kredittkort, og ordren kan IKKE kanselleres atm). Kortet mitt er i orden, de har bare ikke validert kortet på nytt. Ordren har "hengt" seg opp i systemet deres. Enda mer frusterende er at jeg ikke finne en epostadresse som jeg kan sende mail på. Bare masse FaQs og sånt. Er det noen som vet en faktisk epostadresse som jeg kan kontakte dem på? Lenke til kommentar
serond Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Har du prøvd denne siden? http://www.play.com/play247.asp?pa=about&page=technical Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Ser ut som det er eneste mulighet ja, selv om "what OS are you using" ikke er helt relevant Lenke til kommentar
MajorSmith Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Det samme skjedde med meg for et par måneder siden, og jeg ventet nesten 2 uker og ordren stod fortsatt under "processing". Jeg slettet ordren og la den inn på nytt, og da gikk ordren rett igjennom systemet. Edit: Leif Endret 23. oktober 2005 av MajorSmith Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 hvis man skal kontakte play.com så er mail adressen [email protected] har brukt den et par ganger da filmer har brukt over 2 uker i posten, kundeservisen der er bare helt super duper Lenke til kommentar
TEE Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Dersom man har fått "declined" betyr det som regel at de trenger litt mer info. Ring dem, så ordnes det ganske kjapt. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Da var alt i orden . Takk for tipsene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå