fugasti Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Heisann. Jeg har satt inn et geforce6600gt kort i maskinen, og har fått store problemer. Film og programmer år greit, og det samme gjør den obligatoriske filmsekvensen i starten av pc- spill. Men når selve spillet begynner, så blekker bilde og lyd ut. pc-en slutter å fungere (men slår seg ikke av). Hvordan går jeg frem for å feilsøke? Kan det være et temperatur- problem, og hvordan sjekker jeg dette? Andre forslag? Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Har du kobblet strøm til skjermkortet? Lenke til kommentar
fugasti Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Har du kobblet strøm til skjermkortet? 5047104[/snapback] ? Kortet virker jo til alt annet enn spill... Lenke til kommentar
andersen106 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Har du kobblet strøm til skjermkortet? 5047104[/snapback] ? Kortet virker jo til alt annet enn spill... 5047458[/snapback] har samma kort som deg har ikke no problem, men som falcon sa har du satt i strømkablen i gpu'n? bak på kortet. vis ikke så skal egentlig pc'n si i fra at gpu får for lite strøm, det sa pc'n min da det var dårlig kontakt Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Har du kobblet strøm til skjermkortet? 5047104[/snapback] ? Kortet virker jo til alt annet enn spill... 5047458[/snapback] Min venn hadde akkurat det samme problemet som deg, og han glemte å kobble til strøm til sitt 6600gt. Da han kobblet til strøm så kunne han spille uten problemer. Endret 23. oktober 2005 av Falcon_ Lenke til kommentar
fugasti Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Jøss, er det virkelig mulig? Hade nok slitt litt med å finne ut av det på egenhånd. Hadde fått med meg at gpu'n var høy på tempen, men har ikke sett etter noe sted å kople strømmen før.... Takk, alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå