Mumiene Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Jeg har prøvd og instalere WIN98SE på en gammel Pentium 133 med 32 MB minne.Men jeg får opp en mellding om at det er funnet en defekt CAB fil men jeg vet at cden ikke er noe galt med. Er det noen her så har noen ide om hva jeg kan gjøre med det Jeg har prøvd og instalere fra CDen og med og kopiere cden inn på HDen men det er samme feil Hvilket fil system anbefaller dere På forhold takk for svarene [ Denne Melding var redigert av: Mumiene på 2002-08-22 23:36 ] Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 mulig CABinett fila er ødelagt (de pakka filene som WIN98 systemet ligger i) Lenke til kommentar
Herr_Dude Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Foreslår du får ny cd av forhandleren dersom du har en defekt .cab fil. Du kan evt, dersom du får vite navnet på cab filen, erstatte denne (etter du har kopiert til harddisken) med den tilsvarende fra en du kjenner sin win98se cd. Ellers er FAT32 det beste filsystemet når du bruker win98. PS: (Sorry, jeg må bare :smile: ) "og" er et bindeord. Det binder sammen to ord som i "du og jeg". "Å" brukes foran verb, som i: "prøve å installere". Beklager som sagt, men du vil takke meg etter neste norsk stil. Lenke til kommentar
Mumiene Skrevet 22. august 2002 Forfatter Del Skrevet 22. august 2002 Jeg glemte og si at den samme CDen fungerer på andre pcer Så cden er nok hel Lenke til kommentar
EC Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Feilpostet. Stenges og flyttes. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg