PHdZ Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Når eg skal ta av loket bakpå S700i og K750i får eg det ikkje til, kva er det som har skjedd har dei blitt limt fast siden eg tok dei på? Kordan får eg dei laus? Er det ein sikkring? Eg har tatt i ganske hardt men eg er ikkje vilig til å knekke telefonene til å få til det. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Heisann! Jobber i mobilforretning og har også opplevet problemer med å få av dekselet på K750. Det hjelper litt hvis du klemmer på sidene og stikker en negl inn i sprekken øverst (opp mot kameraet). De sitter rett og slett litt hardt på. Du ødelegger det ikke ved å bruke makt. Lykke til! -snubbel Lenke til kommentar
PHdZ Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Heisann! Jobber i mobilforretning og har også opplevet problemer med å få av dekselet på K750. Det hjelper litt hvis du klemmer på sidene og stikker en negl inn i sprekken øverst (opp mot kameraet). De sitter rett og slett litt hardt på. Du ødelegger det ikke ved å bruke makt. Lykke til! -snubbel 5046915[/snapback] Takk, no har eg fått det til på K750i, men S700i satt veldig godt fast, veit du kordan eg kan få opp den? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 S700 er jeg litt usikker på, dessverre. Prøv å klemme på dekselet for å finne ut hvor det gir etter. Der det ikke gir etter, er det nok en liten hake under som holder det fast. Prøv å klemme på sidene der hakene sitter, slik du gjorde på K750'en. -snubbel Lenke til kommentar
robot Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeg hadde et lignende problem med min gamle se t630. jeg hadde kjøpt et ekstra batteri og skulle lade og bruke det en periode. Men mår jeg skulle ta ut dekselet for å ta ut det gamle og legge inn det nye, så fikk jeg ikke opp dekselet på t630. jeg lurte så på hva dette kunne være og spurte i et av mobilforumene som jeg er medlem i. Jeg fikk som svar at dekselet kunne sitte godt første gangen når jeg skulle fjerne det. Men det løsnet det til slutt og jeg kunne sette inn det nye batteriet. Senere kunne jeg fjerne dekselet så lett som bare det . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå