Gå til innhold

Linux er et helvete!

Dude

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2001-12-01 11:11, Milla skrev:

Quote:

On 2001-12-01 00:00, SR1Data skrev:

Det er foresten ikke noe særlig godt "språkbruk" her,

kanskje være litt mere "voksene"!!!!

SR1Data.KonsulentTjenester

Det er kanskje en god del mennesker på forumet som er ungdom?

Det er akkurat det det er *S*

Lenke til kommentar

Linux er ikke vanskelig, men går du rett fra windows til linux må du regne med en liten utforskingsperiode før du føler deg hjemme.

Når du installerer et program i linux kommer det ikke opp på menyene i det grafiske systemet,det må du ordne selv som regel.Det er fordi det grafiske ikke har noe med linux å gjøre egentlig. X serveren er jo en selvstendig del av os'et som egentlig ikke har noe med selve os'et linux å gjøre, men gir muligheten for grafisk brukergrensesnitt.Når du bruker det grafiske grensesnittet kan du kjøre de programmene som har grafiske grensesnitt osv..

Lenke til kommentar

(Til opplysning: Er bare femten år gammel, blir seksten 21. desember.)

Mine møter med Linux har vært greie.

*Har lest mange greier om Linux rundtomkring*

Har fremdeles MANGE problemer med Linux, men ser bare på det som en positiv utfordring.

Dessuten, er det noen her som hører på Atari Teenage Riot? Syns det er helt grei nerdemusikk. :wink:

"Spookshow baby!"

http://minipuz.cjb.net/

[ Denne Melding var redigert av: the_ruthless på 2001-12-02 13:10 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-02 13:01, the_ruthless skrev:

(Til opplysning: Er bare femten år gammel, blir seksten 21. desember.)

Mine møter med Linux har vært greie.

*Har lest mange greier om Linux rundtomkring*

Har fremdeles MANGE problemer med Linux, men ser bare på det som en positiv utfordring.

Dessuten, er det noen her som hører på
? Syns det er helt grei nerdemusikk. :wink:

"Spookshow baby!"

[ Denne Melding var redigert av: the_ruthless på 2001-12-02 13:10 ]

Har faktisk aldri hørt om de der!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-03 14:26, the_ruthless skrev:

Vel, hører generelt ikke på listepop eller mainstream-møkk...

Atari Teenage Riot er kul musikk... Digital hardcore.

Gitar, trommer og techno-greier.... Og damer som synger & rapper... Sammen med gitar-duden.

Britney er jo bare best, da.

Lenke til kommentar

Må si at jeg har lyst til å prøve å kjøre linux, man føler seg med ett mye barskere, og man slipper å ha alle mulige idiotsøsken på PC-en din, men på en annen side så tør jeg ikke, er for lat til å ta backup på filene mine, og er redd for at jeg skal greie å trylle dem bort hvis jeg skulle begynne med en slik operasjon.

til slutt;

Enig med Ruthless, listepop er no shit, hva har skjedd med talent, sangstemme, kreativitet og orginalitet?

Flashmoro med Backstreet boys:

http://alekk.hjemme.org/backstreet.swf

Lenke til kommentar

For de av dere som slenger dritt om Linux:

Vet dere egentlig hva dere snakker om? Har dere i det hele tatt sett en Linux boks, eller prøvd en? Om dere har det, har dere da prøvd det lenge nok til å danne dere en skikkelig mening? Ikke bare "Dette skjønner jeg ikke, ergo det er dritt".

For de av dere dette gjelder, så synes jeg synd på dere. Om dere ikke liker Linux fordi det ikke passer behovet deres, så er det greit. Men å ikke like det fordi Bill Gates ikke har brennmerket alt, er ganske enkelt lavpannet.

Test det. Noen synes det er for vanskelig, eller det blir liksom ikke helt spillboksen man hadde håpet(kjøp en PS2). Personlig synes jeg det er mer brukervennlig en M$ produkter. Det du vil gjøre, gjør du. Ikke noe mer, ikke noe mindre. Alt er ikke enkelt, men det skal det da heller ikke være. Hadde det vært det, så ville ikke jeg hatt jobb. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-11-30 13:08, hrichard skrev:

Men; det er en GRUNN til at det er verdens mest brukte os serie. Ikke sant?

______

b-fisk

Jepp, grunnen er at Micro Soft har utnyttet en sin stilling til å få monopol. "Dersom du ønsker å selge vårt produkt må du selge det ferdig installert på maskina.", "Dersom du skal selge en maskin med vårt produkt skal du installere de delene vi bestemmer.". Grunnen er ikke at microsoft sine produkter er de beste eller de mest brukervennlige, men at de har utnyttet markedet mest kynisk. Først ved å få en flott avtale med IBM om at deres maskiner skulle leveres med MS-DOS (som forøvrig er det os'et som win 9x og ME fortsatt bruker). Deretter ble det også det os'et som IBM-kompatible maskiner begynnte å bruke... Resten er historie.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-05 01:31, Den Polse skrev:

Må si at jeg har lyst til å prøve å kjøre linux, man føler seg med ett mye barskere, og man slipper å ha alle mulige idiotsøsken på PC-en din, men på en annen side så tør jeg ikke, er for lat til å ta backup på filene mine, og er redd for at jeg skal greie å trylle dem bort hvis jeg skulle begynne med en slik operasjon.

til slutt;

Enig med Ruthless, listepop er no shit, hva har skjedd med talent, sangstemme, kreativitet og orginalitet?

Flashmoro med Backstreet boys:

Kanskje det er mange som syntes Britney har talent?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...