Niskivara Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Dæven. Jeg ante ikke at de hadde kuttet HD-DVD. Jeg syntes det var skuffende nok at de kuttet innebygget hard-disk. 5048585[/snapback] Jøss skal si du følger med. Og i den andre tråden vi har gående parallelt her påstår du at du gjør det. Pwned 5048638[/snapback] Du har virkelig ikke noe poeng, og begynner å bli desperat, ikke sant? Jeg har aldri påstått å være noe vandrende Xbox360 leksikon. Men jeg følger med. Ganske så godt. Hvorfor dette hadde unnsluppet radaren min aner jeg ikke. Men slikt skjer. Forandrer ikke det faktum at Gears of War bruker bedre grafikk på cut-scenes enn i spillet. Og var det ikke det som du reagerte sånn på at jeg sa i denne tråden? Har du noe mer å si om den saken, eller har du endelig innsett at jeg har rett? 5048762[/snapback] Hehe nei du har vel bevist at du ikke er i besittelse av særlig med kunnskap av hva du snakker om, det har du så rett i Så du tar nok feil, huske også på, dette er ikke et spill som ligger innen lanseringsvinduet. Lang tid på å utvikle det, jeg har sett gameplay opptak også, ikke i HD kvalitet med i rimelig bra kvalitet som ga en bra pekepinn på hvor god grafikken faktisk er. Det er heller du som begynner å bli desperat som popper opp i de Xbox trådene du finner og slenger drit om spill og et system du nå har bevist at du ikke kan så mye om. Leit. Men vis meg noe som er bedre du, og ikke kom med Killzone 2 for det er for lengst bekreftet å bare være en "representasjon av hvordan spillet vil se ut", andre ord for pisspreik, fakta er at dette er det spillet som ser best ut av alt vi har sett annonsert hittil, dette spillet leverer Killzone grafikk, og har bevist det med ingame opptak. 5048799[/snapback] Hva er det du snakker om nå? Jeg har ikke slengt dritt om Gears of War. Og Gears of War er nok det peneste spillet jeg har sett gameplay filmer fra noensinne. Så hva er det som er så ille med å påpeke at det FAKTISK er forskjell mellom gameplaygrafikken og cutscenegrafikken, og at spill har blitt nedgradert grafisk før release før(Bare se på Morrowind og Fable, for eksempel. Begge ble kuttet grafisk ganske brutalt rett før release. Jeg leste intervjuer med Bethesda hvor de snakket om hvordan hver eneste overflate i Morrowind var bump-mappet. Men i ferdige spillet finnes ingen bumpmaps i det hele tatt(Utenom kanskje for refleksjonene i vannet). Lignende og mindre ekstreme eksempler finnes også med flere andre spill, for eksempel Eternal Darkness og faktisk til og med Quake 3). Ingen ting gale eller galt i noen av disse påstandene. Så hva er problemet ditt? Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Du trekker litt for mange konklusjoner fra urelaterte spillselskap. Ikke mitt problem...ditt Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Du trekker litt for mange konklusjoner fra urelaterte spillselskap.Ikke mitt problem...ditt 5048990[/snapback] jeg trekker ingen konklusjoner angående om grafikken vil bli kuttet ned. Jeg åpner for muligheten. Og den muligheten er fullstendig realistisk, og til og med kanskje rimelig sannsynlig. Hvis du ikke ser forskjellen er det faktisk ditt problem. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Dæven.... info som støtter at GoW kommer til å ha sinnsyk grafikk, og MER...., plus....en film som tilsynelatende bekrefter det, selvom jeg ikke får sett den på min mac. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Spillet ser uten tvil meget meget godt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå