Gå til innhold

X05 HD Trailer av Gears Of War på nett.

SteveVice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rart hvordan det er masse detaljer og god framerate i filmene, men dårlig framerate og detaljer i gameplay-footaget......

.....

Sier ikke noe mer....

....

....

.... Håper det blir så bra som det ser ut.

5046626[/snapback]

Rart hvordan du verker etter å skrive negativt om xbox360.

Så du dårlig framerate i denne videoen? Kanskje du bør vurdere å kjøpe deg en bedre maskin for å spille videoklipp da. Har du prøvd spillet og VET av erfaring at det har dårlig framerate? Nei. Kjenner du noen som har det? Nei. Konklusjonen er åpenbar.

.....

Sier ikke noe mer....

Endret av Crockett
Lenke til kommentar
Rart hvordan det er masse detaljer og god framerate i filmene, men dårlig framerate og detaljer i gameplay-footaget......

.....

Sier ikke noe mer....

....

....

.... Håper det blir så bra som det ser ut.

5046626[/snapback]

Rart hvordan du verker etter å skrive negativt om xbox360.

Så du dårlig framerate i denne videoen? Kanskje du bør vurdere å kjøpe deg en bedre maskin for å spille videoklipp da. Har du prøvd spillet og VET av erfaring at det har dårlig framerate? Nei. Kjenner du noen som har det? Nei. Konklusjonen er åpenbar.

.....

Sier ikke noe mer....

5046647[/snapback]

Egentlig ikke rart hvordan jeg verker etter å skrive noe negativt om Xbox360.

Jeg synes det er kjipt at Microsoft tjuvstarter neste generasjon lenge før de har fått utnyttet Xbox 1til sitt fulle, og jeg synes den nesegruse beundringen her av 360 er helt håpløs. Veldig mange kommer til å bli skuffet når de har fått seg 360en sin. Garantert.

Men her, anngående Gears of War, påpeker jeg faktisk bare fakta, som mange andre jeg selv også ser. Er blant annet en tråd om det på Beyond3D, hvor de pleier å ha bra peiling.

Det er jo ikke noe uvanlig i å sprite opp cutscenes. Se på Silent Hill eller Metal Gear Solid serien, for eksempel. Begge har in-engine cutscenes med mer detaljer enn i selve spillet. Også Resident Evil 4. Og alle de er jo fantastisk vakre spill også in-game. Gears of War kommer forhåpentligvis til å bli et kjempespll. Har potensialet til det.

Lenke til kommentar
Så ut til å være god framerate på det som ble demonstrert live på X05. Om det ikke hadde vært det så hadde jeg ikke akkurat sett noen grunn til å deppe enda. Spillet har produksjonstid igjen.

5046994[/snapback]

Akkurat....men vi har visst en pessimist her på forumet som liker å henge her i konsolltråden. Og for de som måtte ha bekymringer. Framerate og AA problemer er noe av det siste som blir gjort med spill før de går gold. Her kunne jeg ikke se mye av noen av delene.

Men Niskivara får bare fortsette å være pessimist. Til slutt er det han som kommer til å sitte igjen å angre.

Lenke til kommentar

5046626[/snapback]

5046647[/snapback]

Egentlig ikke rart hvordan jeg verker etter å skrive noe negativt om Xbox360.

Jeg synes det er kjipt at Microsoft tjuvstarter neste generasjon lenge før de har fått utnyttet Xbox 1til sitt fulle, og jeg synes den nesegruse beundringen her av 360 er helt håpløs. Veldig mange kommer til å bli skuffet når de har fått seg 360en sin. Garantert.

5047640[/snapback]

Jammen kjære vene, hvorfor rakke ned på ytelsen på neste konsoll på grunn av at forrige konsoll fortsatt er bra? Ingen nekter deg å sitte å ruge videre på din gamle xbox i årevis framover.

Men enig, en del blir sikkert skuffa. Noen har nok litt for høye tanker om hva man får ut av boks til 3000 kroner.

Men altså, bransjen er bare sånn. Når det kommer nye grafikk-kort til PC så har man neppe utnytta forrige type kort til det fulle heller. Men det er da ikke noe å klage over. Man får glede seg over de framskrittene man får.

Jeg vil ikke kalle det tjuvstart. Det er bare for deg å la være å kjøpe til du synes du har brukt den gamle boxen din lenge nok. Kan regne med at det fortsatt kommer spill til gamle xbox også etter at 360'n er lansert.

Dr.Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar
Jammen kjære vene, hvorfor rakke ned på ytelsen på neste konsoll på grunn av at  forrige konsoll fortsatt er bra? Ingen nekter deg å sitte å ruge videre på din gamle xbox i årevis framover.

Men enig, en del blir sikkert skuffa. Noen har nok litt for høye tanker om hva man får ut av boks til 3000 kroner.

Men altså, bransjen er bare sånn. Når det kommer nye grafikk-kort til PC så har man neppe utnytta forrige type kort til det fulle heller. Men det er da ikke noe å klage over. Man får glede seg over de framskrittene man får.

Jeg vil ikke kalle det tjuvstart. Det er bare for deg å la være å kjøpe til du synes du har brukt den gamle boxen din lenge nok. Kan regne med at det fortsatt kommer spill til gamle xbox også etter at 360'n er lansert.

Dr.Peedee

5047870[/snapback]

Du misforstår meg. Jeg rakker ikke ned på ytelsen på til Xbox360 på grunn av at det ennå er liv i Xbox1. Jeg rakker ned på ytelsen på grunn av de spillene jeg har prøvd.

Og i denne tråden har jeg ikke rakket ned på noe. Bare påpekt en teknikk de bruker for å få spillet til å virke penere enn det er in-game.

Dæven så defensive folk er på vegne av en konsoll som ikke har kommet ut.

(Og jeg tviler på at det kommer så veldig mange Xbox1 spill etter Xbox360, siden Microsoft faktisk har sagt at de kom til å kutte produksjonen(I motsetning til Sony som ga ut PsOne i samme tidsrom som Ps2), og de har også vært litt tvilende angående bakoverkompatibliteten).

(Kommer helt sikkert til å kjøpe Xbox360 uansett. Sikkler etter Oblivion, og har ikke råd til PC)

Lenke til kommentar
Jammen kjære vene, hvorfor rakke ned på ytelsen på neste konsoll på grunn av at  forrige konsoll fortsatt er bra? Ingen nekter deg å sitte å ruge videre på din gamle xbox i årevis framover.

Dr.Peedee

5047870[/snapback]

Du misforstår meg. Jeg rakker ikke ned på ytelsen på til Xbox360 på grunn av at det ennå er liv i Xbox1. Jeg rakker ned på ytelsen på grunn av de spillene jeg har prøvd.

Og i denne tråden har jeg ikke rakket ned på noe. Bare påpekt en teknikk de bruker for å få spillet til å virke penere enn det er in-game.

Dæven så defensive folk er på vegne av en konsoll som ikke har kommet ut.

(Og jeg tviler på at det kommer så veldig mange Xbox1 spill etter Xbox360, siden Microsoft faktisk har sagt at de kom til å kutte produksjonen(I motsetning til Sony som ga ut PsOne i samme tidsrom som Ps2), og de har også vært litt tvilende angående bakoverkompatibliteten).

(Kommer helt sikkert til å kjøpe Xbox360 uansett. Sikkler etter Oblivion, og har ikke råd til PC)

5047934[/snapback]

Det er heller du som er ekstremt offensiv mot et konsoll som enda ikke er ute, og demoer som ikke representerer det endelige produkt.

Lenke til kommentar
Det er heller du som er ekstremt offensiv mot et konsoll som enda ikke er ute, og demoer som ikke representerer det endelige produkt.

5047966[/snapback]

Som en av de få på dette forumet våger jeg å stille meg skeptisk til Xbox360, og ergo er jeg ekstremt offensiv??

Hva er dette forumet??

Microsofts PR forum??

Står det et skilt på døren med "BARE UHEMMET HYPE TILLAT!" skrevet?

Ærlig talt. Jeg så PR-filmen til Microsoft, var ekstremt skuffet, fordi det meste der var møkk. Jeg spillte 360 demoene flere ganger og ble litt skuffet, siden spillene ikke representerer noe stort hopp over det som er mulig på Xbox1 i dag. Jeg så Gears of War videoen og påpekte at det ikke er sikkert at den representerer den grafikken man vil se i det ferdige spillet(Mange spill har blitt nedgradert før release for å få god framerate før).

I tillegg mener jeg at Microsoft gir ut 360 for tidlig.

Alle disse er godt begrunnete meninger, og på ingen måte en ekstrem offensiv mot MS. Så bare ta det rolig, pust inn, og innse at det finnes flere meninger enn dine.

Lenke til kommentar

5047966[/snapback]

Som en av de få på dette forumet våger jeg å stille meg skeptisk til Xbox360, og ergo er jeg ekstremt offensiv??

Hva er dette forumet??

Microsofts PR forum??

Ærlig talt. Jeg så PR-filmen til Microsoft, var ekstremt skuffet, fordi det meste der var møkk. Jeg spillte 360 demoene flere ganger og ble litt skuffet, siden spillene ikke representerer noe stort hopp over det som er mulig på Xbox1 i dag. Jeg så Gears of War videoen og påpekte at det ikke er sikkert at den representerer den grafikken man vil se i det ferdige spillet(Mange spill har blitt nedgradert før release for å få god framerate før).

Alle disse er godt begrunnete meninger, og på ingen måte en ekstrem offensiv mot MS. Så bare ta det rolig, pust inn, og innse at det finnes flere meninger enn dine.

5048182[/snapback]

Neida, dette skal ikke være Microsofts PR forum, og det er en artig diskusjon det her egentlig.

Jeg synes det er greit at xbox360 kommer nå forsåvidt. Om det er så tvingende nødvendig er jo en annen sak. Men jeg forstår Microsoft. De ønsker jo å ta markedsandeler fra Sony Playstation og da må deres lansering komme såpass lenge før PS3. Og de ønsker julesalget også. Noe av det som jeg synes gjør at "Next Generation" konsoll tittelen kanskje ikke passer så godt ennå, er at de f.eks ikke leverer HD_DVD spiller. Da jeg først hørte om 360'n så forsto jeg at planen var å levere med HD_DVD, men at det ble skippet senere pga kostnader. PS3 kommer vel med BlueRay så vidt jeg forstår. Hadde Microsoft ventet med lanseringen av 360'n så ville HD_DVD vært mere til en pris å leve med. Men jeg tro altså at de ikke tør vente lenger pågrunn av PS3 til neste år.

Dr.Peedee

Lenke til kommentar

5047966[/snapback]

Hva er dette forumet??

Microsofts PR forum??

5048182[/snapback]

"For det meste var møkk", ja det var godt begrunnet, med tanke på at du så en PR video med 4-sec snutter av spillene :)

Tror heller du skal ta deg et par pust og en bolle. Kanskje det klarner opp for deg hvor dumt det høres ut så langt :thumbup:

Lenke til kommentar
"For det meste var møkk", ja det var godt begrunnet, med tanke på at du så en PR video med 4-sec snutter av spillene :)

Tror heller du skal ta deg et par pust og en bolle. Kanskje det klarner opp for deg hvor dumt det høres ut så langt  :thumbup:

5048293[/snapback]

Jeg har allerede forklart hva som var så dårlig med filmen. Hvor mange ganger må man gjenta ting før du blir fornøyd?

5047966[/snapback]

Hva er dette forumet??

Microsofts PR forum??

5048182[/snapback]

Neida, dette skal ikke være Microsofts PR forum, og det er en artig diskusjon det her egentlig.

Jeg synes det er greit at xbox360 kommer nå forsåvidt. Om det er så tvingende nødvendig er jo en annen sak. Men jeg forstår Microsoft. De ønsker jo å ta markedsandeler fra Sony Playstation og da må deres lansering komme såpass lenge før PS3. Og de ønsker julesalget også. Noe av det som jeg synes gjør at "Next Generation" konsoll tittelen kanskje ikke passer så godt ennå, er at de f.eks ikke leverer HD_DVD spiller. Da jeg først hørte om 360'n så forsto jeg at planen var å levere med HD_DVD, men at det ble skippet senere pga kostnader. PS3 kommer vel med BlueRay så vidt jeg forstår. Hadde Microsoft ventet med lanseringen av 360'n så ville HD_DVD vært mere til en pris å leve med. Men jeg tro altså at de ikke tør vente lenger pågrunn av PS3 til neste år.

Dr.Peedee

5048262[/snapback]

Dæven. Jeg ante ikke at de hadde kuttet HD-DVD. Jeg syntes det var skuffende nok at de kuttet innebygget hard-disk.

Når det gjelder Microsofts ønske om å ta markedsandel fra Sony, tror jeg de kommer til å feile fordi mange vil, som deg, ikke se på 360 som en ordentlig "Next-gen" konsoll. Bare Xbox1,5.

Lenke til kommentar

Niskivara:

Jeg misstenker deg for å ha gjort opp din mening før du fikk testet 360en.

Jeg, og alle andre som har testet boksen vil jo kunne si at den presterer mye mer enn "litt over hva en xbox kan".

Unnskyld, men det er et idiotisk utsagn.

Og hvorfor bli skuffet for at de dropper "innebygd harddisk" mot en disk man kan raske med seg til venner og bekjendte med alle savegamene på, musikk på, osv ?

Lenke til kommentar
Dæven. Jeg ante ikke at de hadde kuttet HD-DVD. Jeg syntes det var skuffende nok at de kuttet innebygget hard-disk.

5048585[/snapback]

Jøss skal si du følger med.

Og i den andre tråden vi har gående parallelt her påstår du at du gjør det. Pwned :yes:

5048638[/snapback]

Du har virkelig ikke noe poeng, og begynner å bli desperat, ikke sant?

Jeg har aldri påstått å være noe vandrende Xbox360 leksikon. Men jeg følger med. Ganske så godt. Hvorfor dette hadde unnsluppet radaren min aner jeg ikke. Men slikt skjer.

Forandrer ikke det faktum at Gears of War bruker bedre grafikk på cut-scenes enn i spillet. Og var det ikke det som du reagerte sånn på at jeg sa i denne tråden?

Har du noe mer å si om den saken, eller har du endelig innsett at jeg har rett?

Lenke til kommentar

5048585[/snapback]

Jøss skal si du følger med.

Og i den andre tråden vi har gående parallelt her påstår du at du gjør det. Pwned :yes:

5048638[/snapback]

Du har virkelig ikke noe poeng, og begynner å bli desperat, ikke sant?

Jeg har aldri påstått å være noe vandrende Xbox360 leksikon. Men jeg følger med. Ganske så godt. Hvorfor dette hadde unnsluppet radaren min aner jeg ikke. Men slikt skjer.

Forandrer ikke det faktum at Gears of War bruker bedre grafikk på cut-scenes enn i spillet. Og var det ikke det som du reagerte sånn på at jeg sa i denne tråden?

Har du noe mer å si om den saken, eller har du endelig innsett at jeg har rett?

5048762[/snapback]

Hehe nei du har vel bevist at du ikke er i besittelse av særlig med kunnskap av hva du snakker om, det har du så rett i :)

Så du tar nok feil, huske også på, dette er ikke et spill som ligger innen lanseringsvinduet. Lang tid på å utvikle det, jeg har sett gameplay opptak også, ikke i HD kvalitet med i rimelig bra kvalitet som ga en bra pekepinn på hvor god grafikken faktisk er. Det er heller du som begynner å bli desperat som popper opp i de Xbox trådene du finner og slenger drit om spill og et system du nå har bevist at du ikke kan så mye om. Leit.

Men vis meg noe som er bedre du, og ikke kom med Killzone 2 for det er for lengst bekreftet å bare være en "representasjon av hvordan spillet vil se ut", andre ord for pisspreik, fakta er at dette er det spillet som ser best ut av alt vi har sett annonsert hittil, dette spillet leverer Killzone grafikk, og har bevist det med ingame opptak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...