Gå til innhold

disken forsvann etter klokk forsøk

Anbefalte innlegg

hei folkens, skulle klokke cpuen lett men kom bare til "load optimized settings" så forsvann ene hard-disken min.. under enhetsbehandling har den fått et spørsmåltegn å "aktiver enhet" funker ikke et spøtt.. er litt fortvilt

har vært plaget med denne disken før da den plutselig ble "raw"

denne gangen å sist gang den bestemte seg for å plage meg kom det i en tid før den streika opp en beskjed om trygg fjerning av WD2500JD-00HBBO,etter hver oppstart, det er navnet på disken da..

disken er en: Western Digital 250GB S-ATA 7200 RPM

Caviar Special Edition 8MB cache

noen som har nå ide om hvordan å ordne dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei folkens, skulle klokke cpuen lett men kom bare til "load optimized settings" så forsvann ene hard-disken min.. under enhetsbehandling har den fått et spørsmåltegn å "aktiver enhet" funker ikke et spøtt.. er litt fortvilt

har vært plaget med denne disken før da den plutselig ble "raw"

denne gangen å sist gang den bestemte seg for å plage meg kom det i en tid før den streika opp en beskjed om trygg fjerning av WD2500JD-00HBBO,etter hver oppstart, det er navnet på disken da..

disken er en: Western Digital 250GB S-ATA 7200 RPM

Caviar Special Edition 8MB cache

noen som har nå ide om hvordan å ordne dette?

5046009[/snapback]

Denne disken er sikkert ødelagt. Disken er sikkert så ny at du kan få ny på garanti. Ellers vet jeg at mine SATA disker gir opp med engang AGP og PCI frekvensen blir overklokket.

Lenke til kommentar

5046009[/snapback]

Denne disken er sikkert ødelagt. Disken er sikkert så ny at du kan få ny på garanti. Ellers vet jeg at mine SATA disker gir opp med engang AGP og PCI frekvensen blir overklokket.

5046752[/snapback]

mista nett her om dagen så jeg hadde lite å finne på så da formaterte jeg å la inn win på nytt å da var disken der igjen helt til jeg restarta :-/ jojo prøve å få bytte den nå.. takk for svar :)

Lenke til kommentar
Har du testet å sette failsafe settings i biosen? Biosen forandrer seg ikke om du formaterer. Hvis den fortsatt står på optimized blablabla så kan det være årsaken.

5068027[/snapback]

hm.. får se om jeg finner ut om det når jeg kommer meg hjem.. er meget nettlaus for tiden :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...