Aalton Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Hva med og se litt på BSL som Gamer har en artikkel om da, tviler på han er så mye dårligere en de som er nevnt over... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Som sagt, før var før og nå er nå. Trokke HeatoN har blitt noe dårligere liksom, men det er flere og flere personer som har blitt bedre. La oss si at Maradonna hadde spilt fotball idag og var like god som han en gang var. Tror liksom at de fleste fotballspillere hadde slått han nå. Bare et eksempel liksom. But anyways, Naikon er min legende i CS. <3 5117426[/snapback] HeatoN er intet dopvrak, og CS-spillere blir ikke rammet av alder på samme måte som fotballspillere gjør. Hvordan vet dere at HeatoN var så "uovervinnelig" før? Har dere sett det berømte klippet mot 4K? Han døde et par ganger i 1.3-tiden også, le0m. Daniel Endret 7. november 2005 av sosohal Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Som sagt, før var før og nå er nå. Trokke HeatoN har blitt noe dårligere liksom, men det er flere og flere personer som har blitt bedre. La oss si at Maradonna hadde spilt fotball idag og var like god som han en gang var. Tror liksom at de fleste fotballspillere hadde slått han nå. Bare et eksempel liksom. Bortsett fra at de fleste cs-spillere ikke hadde slått HeatoN, selv den dag i dag. Selvfølgelig, han har langt fra like bra aim som mange andre, men når det gjelder å tenke taktisk og lede et lag, så er han fortsatt en av de beste. Husk, det er ikke kun aim som betyr noe. Det betyr egentlig utrolig lite, sammenlignet med alt annet. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Husk, det er ikke kun aim som betyr noe. Det betyr egentlig utrolig lite, sammenlignet med alt annet. 5117801[/snapback] Jepp, hvorfor skulle jeg ellers vært en dårlig aimer? Jeg er jo best. Daniel Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Jeg vil tro at HeatoN ikke er så dårlig som en lag leder, hvorfor skulel ellers NIP hatt han med Team Catch-Gamer er jo også utrolig råe.. Bsl og Naikon spiller blandt anner der.. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Er enig med de fleste av dere da, ga jo bare et eksempel. Selv om fotbalspillere ikke bør sammelignes med folk som gamer CS. Lenke til kommentar
Crewer Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg har hørt om en som kaller seg "XoRc" på cs1.foco.no.. han er helt vill.-. tror seriøst han cheater! skal laste opp demo en dag,s ås kal dere få se!11 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Ta HeatoN han er enda en som eier gankse vilt i CS, men grunnen til at folk ikke ser på han som en gos spiller er jo frodi folk er blitt bedre, Sammenlign han med Muhammed Ali han var god og kan enda og bokse, men folk vil ikke se på det han gjorde i sin tid som bra idag hvis vi skal sammenligne det med hva de Profesjonelle bokserene presterer idag, så det er bare at alle andre har blitt bedre AmmO, hvordan kan du vite at han ikke cheater? er jo fult mulig det, men skal bli spennende og se en demo av han.. Gleder meg Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Stemmer for Naikon! og i det hele tatt nevne bsl i denne sammenhengen blir for meg heeeeeelt bak mål Lenke til kommentar
Sing Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg spilte på en CZ-server, og der var innehaveren av rank 1. "HeatoN". Dette er vel bare en wannbe tenker jeg for det var en svensk n00bserver, og statsen hans var ca 3000-1000... For min del synes jeg FPS Doug og Teh Pwnerer er de beste *BoOm HeadShoOt* -etter Sing da .. .. neida .. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 HeatoN var vel bare god i de forgje versjonene, 1,3 og 1,5 osv... men han har blitt dårligere ja... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 HeatoN var vel bare god i de forgje versjonene, 1,3 og 1,5 osv... men han har blitt dårligere ja... 5123553[/snapback] Er du skadd? Han er fortsatt blandt de beste. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg vil tro at HeatoN ikke er så dårlig som en lag leder, hvorfor skulel ellers NIP hatt han med Fordi det er han som starta det opp sammen med Potti, som er hans beste venn. Dessuten har han fortsatt en sinnsyk aim, som er god nok for hvilken som helst clan her i verden. Og dere sier han er lagleder i NiP? Trodde det var walle som var det, hvertfall han som tok taccs og slikt... Eller er det jeg som sitter på feil informasjon nå? Var i hvertfall Vilden som tok taccs i gamle NiP (ikke gamle gamle, men det med SK.swe lineup'en.) Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Og dere sier han er lagleder i NiP? Trodde det var walle som var det, hvertfall han som tok taccs og slikt... Eller er det jeg som sitter på feil informasjon nå? Var i hvertfall Vilden som tok taccs i gamle NiP (ikke gamle gamle, men det med SK.swe lineup'en.) 5124965[/snapback] HeatoN er lagkaptein, walle tar in-game avgjørelser. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Jeg tror vi skal holde oss innen for topic jeg Lenke til kommentar
Arthedain Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Definitivt Arthedain Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Definitivt Arthedain 5127366[/snapback] Definitivt NorthGarden ! Jeg er best da! Liksom! Haha, best i huset! :D Endret 10. november 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Fine gode forslag settes pris på - ikke tulleposter, 1337-språk og annet . Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Naikon er råbra han, men jeg synest HeatoN er hakket råere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå