Potetdamen Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 nope,desverre. 5051066[/snapback] Det er en bug som oppstår når man spiller av en demo, og da kan feilaktig informasjon dukke opp på skjermen. 5051077[/snapback] Oki, sånn. begynte og lure om han spillte med 8-11k i ping Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jepp, denne kisen går som "CS-verdenens ukronede konge": http://www.nesevis.net/daniel/video/serrkeegt.avi 5046223[/snapback] Jeg vil også se filmen Lenke til kommentar
brillan Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) moa 14 tegn suger hytte penis Endret 30. oktober 2005 av eXploid Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 NoA kanskje? Tror kanskje jeg stemmer for heatoN eller kanskje shaguar? Vet ikke helt.. Nei, det må bli meg selv! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 For meg er nok Veritas en liten legende (ikke meg nei). 1 av 10 personer jeg spiller mot spør om jeg er han fra wicked sick. Skulle gjerne møtt han på en server ^^ Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Dark blir vel regnet som en legende. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Hva med norske team 9 sin XeqtR han virket rå i skills og en venn av meg sier ubekreftet at han er verdens beste? Jeg har og hørt navnet Naikon som svært husker etter hva jeg skjønt. Noen som kan bekrefte noe? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Både Naikon Og XeqtR er 1337. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 HeatoN er sikkert ikke den aller aller råeste, men han er selvsagt den største "legenden" innen counterstrike Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Noen veit hvor man finner disse gutta på nettet? hadde vært rått og spille mot en legende:p Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 De gamer ikke 1on1 mot randoms. Du kan kanskje få spille en match mot dem, hvis klanen er god nok, men jeg vet egentlig ikke hvordan det funker. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hva med norske team 9 sin XeqtR han virket rå i skills og en venn av meg sier ubekreftet at han er verdens beste? 5100105[/snapback] Han spiller vel ikke i team9, men NoA Lenke til kommentar
brd Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Real the new king, han er bare 16 år Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 HeatoN, Potti, MedioN, Hyb og XeqtR utgjorde det mest legendariske laget i cs: NiP Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Real the new king, han er bare 16 år 5101070[/snapback] Altså, en legende er vel en som har vært kjent lenge etc. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Er det noen legender i cs som ikke er levende legender? Dvs. strøket med :o Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hva med norske team 9 sin XeqtR han virket rå i skills og en venn av meg sier ubekreftet at han er verdens beste? Jeg har og hørt navnet Naikon som svært husker etter hva jeg skjønt. Noen som kan bekrefte noe? 5100105[/snapback] Er en stund sida XeqtR spilte i team9... IQ er no dritt! Neida, men for å være litt seriøs... Det er umulig å finne 1 legende i cs, cs er blitt ganske stort med åra, men det er fortsatt bare et dataspill. Men om det er noen som muligens kunne blitt kalt en legende er det HeatoN, som såvidt jeg vet, har vært blant de aller beste i alle år. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hva med norske team 9 sin XeqtR han virket rå i skills og en venn av meg sier ubekreftet at han er verdens beste? Jeg har og hørt navnet Naikon som svært husker etter hva jeg skjønt. Noen som kan bekrefte noe? 5100105[/snapback] Er en stund sida XeqtR spilte i team9... IQ er no dritt! Neida, men for å være litt seriøs... Det er umulig å finne 1 legende i cs, cs er blitt ganske stort med åra, men det er fortsatt bare et dataspill. Men om det er noen som muligens kunne blitt kalt en legende er det HeatoN, som såvidt jeg vet, har vært blant de aller beste i alle år. 5101569[/snapback] Om HeatoN er legenden innen cs, så er i hvert fall eolithic den mest legendariske cs-klanen. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Om HeatoN er legenden innen cs, så er i hvert fall eolithic den mest legendariske cs-klanen. Heaton ER en legende. Eolithic er langt fra å være den mest legendariske klanen, imo. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Team Nip her jo utrolig gode da.. Så på en frag movie av de og ble overasket over hvor råe skills de har... Hvorfor spiller de ikke mot randoms da? hadde jo vært morr oog kommet inn på en server der de var en venn av meg spilte mot XeqtR for en stund siden på en ukjent server og han ble "litt" eid der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå