Yamato47 Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Hei hei, Jeg veksler mellom to skjermer som er kobla til samme maskin. Nå må jeg gå inn i display-properties og forandre hva som er hovedskjerm hver gang jeg bytter fokus. Jeg ønsker meg et program som kan gjøre dette for meg. Finnes det et program som kan bytte mellom forskjellige skjermoppsett ved kun få musklikk eller tastetrykk? Jeg bruker winxp. mvh Are-Harald [ Denne Melding var redigert av: arehb på 2002-08-22 22:55 ] Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Endel skjermkort (f.eks. Matrox?) kommer med slike programmer, hvor du får en meny på et icon i systemtray. Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 Jeg har et ati-kort og et nvidia-kort, men systray-ikonoene fører til display properties, og jeg vil da ikke spare et eneste klikk. mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Her på jobben har jeg nå et Matrox G550, hvor programmet Matrox QuickDesk også bare åpner properties. Men jeg har hatt kort før i tiden hvor oppløsning kunne velges direkte (men det hjelper jo ikke deg på noen måte). Lenke til kommentar
aschj Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Har ikke powerstrip noe sånn funksjonalitet? Jres er noe som er laga kun for det der. Har ingen URL, though. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Kom nettopp over et slikt program som ser ut til å være akkurat det du var på jakt etter. pcmag.com Edit: problem med link [ Denne Melding var redigert av: hårek på 2002-09-15 10:38 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå