Plopix Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hei! Har lagt inn XP på engelsk og vil gjerne skifte om til norsk. Er det mulig uten å reinstallere windows? Takk for svar! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Nei, det er ikke mulig! Lenke til kommentar
banponjai Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Nei, det er ikke mulig! 5045697[/snapback] Er det mulig å gjøre det motsatt vei da? Endre språket fra norsk til engelsk? For hele systemet, dialogbokser, skrivebord og det hele? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Det vil nok være lettere å bare installere den versjonen som har det språket du skal ha. Lenke til kommentar
banponjai Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Det vil nok være lettere å bare installere den versjonen som har det språket du skal ha. 5395462[/snapback] Joda, kanskje. Men jeg har xp home norsk og skal gi vekk maskinen til en liten jente som må ha den på engelsk. Om jeg får tak i en xp home eller professional på engelsk, kan jeg bruke lisensen min på den varianten? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Om jeg får tak i en xp home eller professional på engelsk, kan jeg bruke lisensen min på den varianten?Niks Lenke til kommentar
banponjai Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Om jeg får tak i en xp home eller professional på engelsk, kan jeg bruke lisensen min på den varianten?Niks 5395504[/snapback] Og jeg kan heller ikke reinstallere min norske xp home med engelsk brukermiljø? Jeg må altså få tak ei en ny xp og en ny lisens? Takk for raske svar foresten Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Og jeg kan heller ikke reinstallere min norske xp home med engelsk brukermiljø? Jeg må altså få tak ei en ny xp og en ny lisens? Takk for raske svar foresten 5395546[/snapback] Du må nok desverre det ja. Lenke til kommentar
banponjai Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Og jeg kan heller ikke reinstallere min norske xp home med engelsk brukermiljø? Jeg må altså få tak ei en ny xp og en ny lisens? Takk for raske svar foresten 5395546[/snapback] Du må nok desverre det ja. 5395588[/snapback] ja ja... noen som vil bytte en norsk xp home lisens mot en engelsk Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Et lite spørsmål her: Hvorfor må denne jenta ha Windowsen på Engelsk? Er hun fra et annet land eller noe? Litt OT kanskje men Lenke til kommentar
banponjai Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Et lite spørsmål her:Hvorfor må denne jenta ha Windowsen på Engelsk? Er hun fra et annet land eller noe? Litt OT kanskje men 5396329[/snapback] Ja hun er fra Thailand. Jeg tar med laptop'en i februar for å gi den til henne. Tror nok jeg får fikset XP i Bangkok. Lenke til kommentar
abze Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Det går an. Kom over noen torrents på demonoid.com. Fem, seks plater for hvilket språk du ville bruke. Søk litt på google.... Men da må du jo få tak i den platen så gjør det fra norsk til englesk da, det letteste er nok bare å kjøpe xp der nede Lenke til kommentar
abze Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Fant en forumside som svarer på spørsmålet ditt: Denne siden! på posten står det: dani_17 08-18-2003, 01:04 PM There is a special bundle pack of Windows2k, XP and 2003 which comes with MUI, 6cd's. That will let you change the language. With language I mean the user interface (buttons, menus, texts...all). It's co$tly and only for volume licensing and enterprise. your best bet is to get a windows xp cd for the language you want. Kan lese mer om det hos microsoft Her Endret 7. januar 2006 av abze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå