Reached Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Satt og lasta ned noen world of warcraft filmer da jeg så denne . Det var bare helt utrolig bra redigert og jeg lurer på hva slags editprogram han brukte for å lage det sånn og jeg hået dere kunne si det. Takk Endret 22. oktober 2005 av Ade Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hadde passa betre i Videoredigerings-forumet... Tek litt tid å laste ned 280MB, so du får ikkje noko skikkeleg svar frå meg no. Men uansett vil svaret truleg verte at det er nærast umogleg å sjå akkurat kva program han har brukt ut frå ein film. Er det 3D-effektar med, kan eg liste opp fleire program som kan ha vorte brukt til dei, men ikkje akkurat kva... Og om det ikkje er 3D-effektar, men mykje andre fancy greier, finst det framleis mange ulike program han kan ha brukt, men det er framleis umogleg å seie akkurat kva. Vil du vite det, send ein mail til han. Du finn e-post adressa på sida du linka til. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 Greit det skal jeg og takk Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Ein annan ting er å vere litt meir spesifikk med spørsmåla. Det er ein film på 12min, men eg reknar med det var hovudsakleg introen du tenkte på? Det var faktisk eit element i den introen som var relativt lett å kjenne igjen: ein plugin som heiter Shine, frå Trapcode. Det er iallfall ganske sannsynleg at det var den. Den er tilgjengeleg for Adobe Premiere Pro, Adobe After Effects og Discreet Combustion. Det var truleg eit av dei to siste han brukte, sjølv om det kan hende han brukte eit eller fleire andre i tillegg. Det var eit par ting der som eg trur vil vere litt vanskeleg å få til i AE (Combustion skal eg ikkje uttale meg om, då eg ikkje kjenner til det). Men du får vel truleg svar frå han... Lenke til kommentar
Reached Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Vet du hvordan jeg kan få adobe premiere pro? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 du kan kjøpe Adobe Premiere pro for ca 11 000kr. skjekk www.adobe.no Vegard Lenke til kommentar
Reached Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 ojj det var litt mye Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Litt mindre: Premiere Pro koster for den billegaste versjonen 6370,-: https://istore.adobe.com/b2c_adobe/b2c/init...=NO&language=EN Endret 23. oktober 2005 av incanus Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Finnes jo mange gratisprogrammer som kan gjøre en god jobb også.. Google litt å se hva du finner! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Eller sjå her... (Er ikkje veldig mange gratis-progs det, men det er no nokon...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå