Gå til innhold

hva heter dette editprogrammet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde passa betre i Videoredigerings-forumet...

Tek litt tid å laste ned 280MB, so du får ikkje noko skikkeleg svar frå meg no. Men uansett vil svaret truleg verte at det er nærast umogleg å sjå akkurat kva program han har brukt ut frå ein film. Er det 3D-effektar med, kan eg liste opp fleire program som kan ha vorte brukt til dei, men ikkje akkurat kva... Og om det ikkje er 3D-effektar, men mykje andre fancy greier, finst det framleis mange ulike program han kan ha brukt, men det er framleis umogleg å seie akkurat kva. Vil du vite det, send ein mail til han. Du finn e-post adressa på sida du linka til.

Lenke til kommentar

Ein annan ting er å vere litt meir spesifikk med spørsmåla. Det er ein film på 12min, men eg reknar med det var hovudsakleg introen du tenkte på?

Det var faktisk eit element i den introen som var relativt lett å kjenne igjen: ein plugin som heiter Shine, frå Trapcode. Det er iallfall ganske sannsynleg at det var den. Den er tilgjengeleg for Adobe Premiere Pro, Adobe After Effects og Discreet Combustion. Det var truleg eit av dei to siste han brukte, sjølv om det kan hende han brukte eit eller fleire andre i tillegg. Det var eit par ting der som eg trur vil vere litt vanskeleg å få til i AE (Combustion skal eg ikkje uttale meg om, då eg ikkje kjenner til det).

Men du får vel truleg svar frå han...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...