Flakkmeister Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Har tenkt og oppgradere litt nå og skal prøve å få meg en tålig stillegående pc med Seagate harddisk, den nye twin kjøleren osv. Jeg skal også ha nyt skjermkort (GF4 Ti4400), og da vil jeg ikke at vifta på det skal ødelegge all stillheten :smile: Har sett at noen har slike kort som bråker 30db og slikt. Det er jo en del i forhold til hva det ande i min kommende maskin kommer til å bråke :smile: Så hvem produsent har de mest stillegående GF4 Ti kortene? Takker for svar! Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Jeg har ett asus gef4 4400. Det skal bråke 32Db, men det gjør det ikke. Har en enermax vifte som støyer 30Db på max, og den bråker mye mere. Har stilt ned enermax vifta så den støyer 25Db ca tror jeg, og den overdøver fortsatt kortet . Ellers så skal Abit ha de stilleste kortene (30Db), mulig at de bråker mindre enn det er opplyst også. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 hører ikke kortet mitt.. Lenke til kommentar
bob_hund Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 http://www17.tomshardware.com/graphic/02q2...00_4600-03.html Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 ABIT har de minst støyende kortene. Kommer klart frem fra testlinken over her. Jeg har selv ett Abit Siluro kort, og jeg hører ikke den selv om maskinen min har en meget støysvak strømforsyning (silent plus fra Enermax) samt Silent Twin CPU kjøler på ca. 19db. I tillegg er de meget lette å overklokke, og regnes som overklokkernes venn. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 IKKE MSI!! alt annet i maskinen min er silent. men den F**** gpu vifta mi overdøver nesten den ødelagte vifta på gamle pc. MSI g4 = STØY Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Quote: Den 2002-08-23 20:43, Afseth skrev:ABIT har de minst støyende kortene. Kommer klart frem fra testlinken over her. Jeg har selv ett Abit Siluro kort, og jeg hører ikke den selv om maskinen min har en meget støysvak strømforsyning (silent plus fra Enermax) samt Silent Twin CPU kjøler på ca. 19db.I tillegg er de meget lette å overklokke, og regnes som overklokkernes venn. Jepp, ABIT lager lydløse kort, kan ikke høre mitt i en ellers stille maskin. Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Heh, veldig snilt at dere anbefaler han et skjermkort det så å si er umulig å få tak i.. :sad: Hvertfall var det det da jeg skulle kjøpe skjermkort for en måned siden og jeg er ganske sikker på at det fremdeles er slik (hvis noen webshops har det så er det MYE dyrere enn andre ti4400kort) Men du kan jo være heldig å få kjøpt det brukt av noen som kanskje skifter til et av de nye Radeon-kortene som kommer nå.. Lykke til uansett! Måtte du finne et kort du blir fornøyd med :smile: Lenke til kommentar
HAL2002 Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Jeg har et Asus GeForce4 4600, og det er veldig stille. Lenke til kommentar
HAL2002 Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Må bare føye til at Asus GeForce4 ti4400 sansynligvis bruker samme vifte som ti4600. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Jeg har et asus geforce 4 ti4400, hører det ikke Lenke til kommentar
felzius Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 samme her, men jeg er litt bekymret for kortet, Det er noe helsikes varmt... Jeg vet ikke om det er bios eller HD som gjør det, men nå kan jeg ikke lengre kjøre 3dmark2001se... eller kjøre noen andre grafiske applikasjoner.. tror kortet er messa, og at jeg må bytte det ut.. ike spør etter varme i kabinettet, har 4 vifter som suger inn/ut, i det store Chieftec Dragon Bigtower.. hovedkortet skal vist holde seg på 29C. .. Lenke til kommentar
freezeface Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Mitt Gainward kort bråkte såpass at jeg var nødt til å kjøpe denne. Den passer jo på alle Geforce4-kort, så kjøp det billigste og sleng på denne her, meget bra kjøler. Kjører kortet mitt (4400) dønn stabilt på 310/670 nå, har ikke giddet å prøve å klokke det høyere foreløpig :smile: F. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå