pgdx Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jau, men skal se på det Ok, prøvde meg litt frem: html'n: <h2>Post din kommentar</h2><br/> <span style="float:left; font-size:11px;">Navn:</span><br/> <input type="text" name="name" tabindex="1" style="float:left"><br/><br/> <span style="float:left; font-size:11px;">E-post:</span><br/> <input type="text" name="mail" tabindex="2" style="float:left"><br/><br/> [B]<div class="smileys"><p align="left">{smilies}</p></div>[/B] <span style="float:left; font-size:11px;">Din kommentar:</span><br/> <textarea cols="40" rows="6" name="comments" tabindex="3" style="float:left"></textarea><br /> <input type="submit" name="submit" value="Post kommentar" accesskey="s" style="float:left;"><br/> <p> css: .smileys { margin: 0px; } Jeg har gjort noe veldig feil - men hva? 5064339[/snapback] På tross av en veldig god feilbeskrivelse... Vanskelig å si. Hva har du gjort galt? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg prøvde å gjøre slik DevN forklarte, men fikk det tydligvis ikke til og er ikke sikker hva jeg gjorde galt... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Noen som vet? [14 tegn] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå